Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

radioactiefafval??

Gestart door ERVIN, 14 september 2005, 22:23:24 PM

ERVIN

Hey Tom, ik denk dat het pag.62 is, ja,het zou idd kunnen dat het hier om dezelfde rijtuigen gaat?

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Hey Tom, ik denk dat het pag.62 is, ja,het zou idd kunnen dat het hier om dezelfde rijtuigen gaat?



Als je op die foto in SJ kijkt dan zie je dat op het 5de en 6de rijtuig van die trein de strepen wel doorlopen. Maar je moet echt h??????l goed kijken, anders kijk je er over. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Hey Tom, ik denk dat het pag.62 is, ja,het zou idd kunnen dat het hier om dezelfde rijtuigen gaat?



Als je op die foto in SJ kijkt dan zie je dat op het 5de en 6de rijtuig van die trein de strepen wel doorlopen. Maar je moet echt h??????l goed kijken, anders kijk je er over. [;)]

Julie hebben gelijk wat de pagina en de doorlopende strepen betreft.
Foutje van de firma [;)], waarvoor mijn excuses.
Tom

rgp

Dag,

Het zijn geen Corailrijtuigen maar DEV AO (Division d'Etudes Voiture en Acier Ordinaire).

Roland

matti


Die wagen voor het radioactief vervoer bestaat in model . Ik heb er eens een model van gezien in een Frans magazine . Ik zal het eens opzoeken want het merk weet ik niet meer .

 [8]

ERVIN

Merci Matti,zeg,ik heb nog een vraagje over die autotransportwagons,je hebt daar eens een reportage over geschreven in MSM,zijn die wagons ook te verkrijgen in tydperk V,ik heb al enkele winkels bezocht maar ze kunnen mij daar geen informatie over geven.