Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 41 komt eraan

Gestart door tonycabus, 14 september 2005, 21:36:29 PM

janjozef

Sorry Rochevalien maar volgens uw normen is haast geen enkel baan nog goed te praten. Volgens realiteit hebt ge gelijk maar door plaatsgebrek zullen de meeste moeten bezuinigen op plaats.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Havoc

Ik weet het nog zo niet, Jan. Plaatsgebrek is inderdaad universeel, maar weglaten is een kunst. Ik blijf vinden dat de meeste modelbanen v??l te vol staan. Bij een diorama valt dit nog eens extra op omdat het al zo klein is.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

loco

Gerolf, de url werkt niet (meer).
loco

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door janjozef

Sorry Rochevalien maar volgens uw normen is haast geen enkel baan nog goed te praten.
>>> Dat hangt er helemaal van af welk soort banen jij voor ogen hebt.Als dat de klassieke "plannenboekbanen" van de bekende merken zijn is jouw opmerking terecht.Maar die zijn dan ook zo volgepropt dat het niet mooi meer is.Het enige doel is dan ook zo veel mogelijk te verkopen.

Volgens realiteit hebt ge gelijk
maar door plaatsgebrek zullen de meeste moeten bezuinigen op plaats.

>>>Minder is m??r.Deze slogan zegt het gewoon,en het is nog waar ook.
Daarbij het gaat hier over een DIORAMA en geen baan.

Gerrit







Gerolf

citaat:
Geplaatst door loco

Gerolf, de url werkt niet (meer).
loco
Ik heb een ernstig probleem met mijn website - http://home2.scarlet.be/gerolfp/
... die is sinds enkel dagen niet meer bereikbaar, omdat scarlet een crash heeft gehad met ??n van z'n servers. Zij houden blijkbaar geen backups bij, en ik heb dat ook niet gedaan. Na een telefoontje naar hun ondersteuningsdienst blijkt dat de kans op herstel bijzonder klein is.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw