Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM kalender

Gestart door trainfreak, 15 januari 2011, 09:50:47 AM

Johnnytrein

Ik heb hier in Mortsel en omstreken in 4 dagblad winkels geweest voor ik er 1 vond die MSM verkocht.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michael

Goede actie van de redactie om de kalender bij MSM te voegen en niet alleen voor de abonnement houders. Ik koop trouw elke maand MSM, heb de hele reeks compleet en ben dus ook blij dat ik de kalender mocht ontvangen samen met MSM 100.
Waarom zou je dit alleen voor mensen met een abonnement doen? Die hebben dankzij het abonnement MSM reeds goedkoper dan de mensen die losse nummers kopen, iedereen is toch blij met een extra'tje bij MSM?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

JurgenM

Mooi gebaar van MSM om een kalender te geven. Ziet er mooi uit! Alsnog bedankt! (Kalender een maand 'te laat', dan kan een late reactie ook wel toch?[;)])
Groet,
JurgenM

Geert

Ik dacht manmorgen de laatste bladzijde van de kalender om te draaien [:(]

Nee hoor er is ook nog januari 2012 [:p]

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Pol

't Wordt wel dringend tijd dus om een nieuwe te krijgen h?! Wie stemt voor ... [}:)][:D][:D][:D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Michael

Ikke stem voor en sinds Ontraxs 2011 abonnee.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dikken

Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

railman56

het was een mooi geschenk waarvan ik heel het jaar genot van heb gehad
dus: ja, maar ik denk dat we nog enkele jaartjes geduld zullen moeten hebben.[:(]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

cyberbeast

Ik vond het een heel handige kalender en hij heeft heel goed van pas gekomen. Een nieuwe zou zeker een goed idee zijn. [:D]
 

froelants

Ik heb een gans jaar genoten van de kalender. Ik hoop dat er een nieuwe op komst is.
AC modulebaan naar fremo B96 (hoogte,connectors = eigen norm) - loconet HDL - Intellibox Originele - Loc's mix van merken.https://www.lmtc.be/drupal/?q=blogs/froelants

Johnnytrein

Ik vrees dat de volgende voor het nummer 200 zal zijn.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Geert

Aan redactie van MSM, toch ook aan onze Waalse vrienden denken en de tekst naast de foto ook twee talig te publiceren op de kalender die je sinds kort ook kan downloaden vanaf de MSM-site [:)]

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

citaat:
Geplaatst door Geert

Aan redactie van MSM, toch ook aan onze Waalse vrienden denken en de tekst naast de foto ook twee talig te publiceren op de kalender die je sinds kort ook kan downloaden vanaf de MSM-site [:)]

Geert

Gelijk heb je, Geert. Daar had ik over gezien. [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Kunnen de datums niet in bovenop de foto geplaatst worden? Zoals Marklin het doet? Met de witte ruimte op mijn scherm ben ik niet veel.
(http://medienpdb.maerklin.de/service/kundenservice/specials/wallpaper/1203_800.jpg)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Geert

citaat:
Geplaatst door conducteur

Kunnen de datums niet in bovenop de foto geplaatst worden? Zoals Marklin het doet? Met de witte ruimte op mijn scherm ben ik niet veel.
(http://medienpdb.maerklin.de/service/kundenservice/specials/wallpaper/1203_800.jpg)



Hmm, geef mij maar de MSM kalender. Zeker als je deze afprint.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen