MSM kalender

Gestart door trainfreak, 15 januari 2011, 09:50:47 AM

trainfreak

Het is zeer fijn om te merken dat MSM ook eens aan 'ons' gedacht heeft door het toevoegen van een kalender.

Maar, als men dit nog eens zou doen, is het dan niet beter om de kalender in het december nummer bij te voegen?

Het jaar is al twee weken bezig, en volgens mij heeft iedereen reeds een kalender?

Voor mij maakt het jammer genoeg niets uit, ik heb reeds een kalender voor 2011 sinds september! (Uiteraard van treinen! Duitse stoomlocomotieven in dit geval!) Maar er zijn misschien andere personen die hier nog iets aan hebben?
Spoorse groeten
Dimitri

gjvdz

Ik zou hem bijhouden. Al is het maar als collectors-item[:D]
Mvg Giel-Jan

trainfreak

citaat:
Geplaatst door gjvdz

Ik zou hem bijhouden. Al is het maar als collectors-item[:D]

Dat ga ik zeker doen, zowat alles van treinen hou ik bij. Al is het maar voor de foto's...
Spoorse groeten
Dimitri

cyberbeast

Voor mij komt hij zeker van pas. En hij is heel handig.
 

vanmiegroet

Een zeer mooie kalender.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Paulogic

Ook hier met volle waardering opgehangen. Mag ieder jaar zo,
komt echt van pas en nadien in het archief voor de foto's !

Zelfs mijn vrouw vind het een supermooie en zij is nu niet
direct een fan maar kan wel genieten van de mooie sfeer !

Thanks MSM
mvg,
Paul(ogic)

Jurgen

Die kalender zit er gewoon bij als extra omdat dit het 100ste nummer is. Niet meer, niet minder.

't Zou vreemd zijn moest men het cadeautje ter gelegenheid van het 100ste nummer bij nummer 99 meegeven h?. [:D]

Ik vind het een mooi gebaar van MSM. Het is trouwens ook een mooie kalender met mooie foto's.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

trainfreak

Ik vind het ook een mooi gebaar, maar eigenlijk had ik dan liever iets anders gehad.[:I]

Een snijmat(je) bijvoorbeeld, of een latje, zoals vroeger eens werd gegeven. Of wat dacht je van een bon om een gratis MSM verzamelmap af te halen?
Spoorse groeten
Dimitri

T03

Mooi gedaan. Praktisch.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

Pol

Voor mijn part mogen ze zo'n kalender anders best wel ieder jaar geven al is het maar aan de trouwe abonnees! [:p]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

vanmiegroet

citaat:
Geplaatst door Pol

Voor mijn part mogen ze zo'n kalender anders best wel ieder jaar geven al is het maar aan de trouwe abonnees! [:p]


En ik dan?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

citaat:
Geplaatst door Pol

Voor mijn part mogen ze zo'n kalender anders best wel ieder jaar geven al is het maar aan de trouwe abonnees! [:p]


En ik dan?



Wordt abonnee ! Dan krijg je er ook ??n ![}:)]
Groeten Peter[;)]

gjvdz

Neenee geen goed idee, voor iedereen jaarlijks een kalender da's pas een idee[:D]
Mvg Giel-Jan

vanmiegroet

citaat:
Geplaatst door gjvdz

Neenee geen goed idee, voor iedereen jaarlijks een kalender da's pas een idee[:D]


Leve gjvdz
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

gjvdz

Mvg Giel-Jan