Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Roco 2011

Gestart door Sicco, 13 januari 2011, 15:58:48 PM

ERVIN

Toch best een stevige prijs hoor , ok? Roco is goed, heel goed zelfs, maar die prijs is h??l wat minder, nu niet echt mijn tijdperk , maar heb ik het mis  dat de locs dit jaar duurder geworden zijn??[:I]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Toch best een stevige prijs hoor , ok? Roco is goed, heel goed zelfs, maar die prijs is h??l wat minder, nu niet echt mijn tijdperk , maar heb ik het mis  dat de locs dit jaar duurder geworden zijn??[:I]




Pff, alles is duurder geworden!

Kijk maar naar de I6-rijtuigen van Roco. Die gaan toch ook al van ergens in de jaren 80 mee en worden alleen maar duurder! Toen ik in 2007 mijn eerste I6-rijtuig kocht had dit een adviesprijs van ? 44,90. Nu hebben de nieuwe Memling I6-rijtuigen een adviesprijs van ? 52,90. Op amper 4 jaar tijd dus een verschil van ? 8,00! Dat is nog steeds een verschil van 322 Belgische franken voor zij die nog omrekenen.

We kunnen er niets aan doen. Ofwel laten we het staan, ofwel duiken we diep in onze portemonnee en hebben weer een gewild model extra. Het zijn keuzes die je moet maken en die zijn niet altijd even gemakkelijk!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

amibo

Ik had liever dat Roco met type 26 was gekomen, zo'n 25 heb ik al.

janjozef

een type 25 met badkuiptender,
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

conducteur

eindelijk een 25 voor mij.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

prulleman

ik weet het niet goed. ik heb nu vier verschillende type 25 van Roco, waaronder twee artisanale. een type 26 zou ik onmiddelijk bijpakken maar hier ga ik eerst eens rondkijken wat de definitieve prijs is. de soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend[;)]