Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Havenbaan

Gestart door Cedric, 10 januari 2011, 22:10:45 PM

Herwig

aan Cedric,
achtergrondsilhouetten:    petroleumcrackers, distillatietorens, hydrotreaters, schoorstenen, graan- of veevoedersilo's,
omhoogstaande havenbruggen, koeltorens,... .

Rangeerduivel

In het Brugse,zeg maar Zeebrugge, zijn toch genoeg mogelijke achtergronden te vinden,zonder daarvoor naar Antwerpen te moeten.

;)

Stieven76

Citaat van: DIORAMABOUWER op 27 maart 2014, 22:12:51 PM
Hallo Cedric,ik heb dit water eveneens op dezelfde manier gemaakt met 2 componenten hars van vos chemie en met een haardroger de golven erin geblazen.één groot nadeel is dat het nogal een sterk irriterende geur heeft Met dit diorama (de oostmolen)heb ik deelgenomen aan de MSM dioramawedstrijd een paar jaar geleden,gr MARC

Dit is echt wel een heel mooi diorama! Je zou zo denken dat het echt is  ;D ;)

Thommy

Citaat van: Stieven76 op 28 maart 2014, 13:30:53 PM
Citaat van: DIORAMABOUWER op 27 maart 2014, 22:12:51 PM
Hallo Cedric,ik heb dit water eveneens op dezelfde manier gemaakt met 2 componenten hars van vos chemie en met een haardroger de golven erin geblazen.één groot nadeel is dat het nogal een sterk irriterende geur heeft Met dit diorama (de oostmolen)heb ik deelgenomen aan de MSM dioramawedstrijd een paar jaar geleden,gr MARC

Dit is echt wel een heel mooi diorama! Je zou zo denken dat het echt is  ;D ;)

agree... echt mooi
Greetz

Thommy

Cedric

Kaai F is voorlopig opgeborgen. Ik heb wel nog deze foto's onlangs terug gevonden:




De wagon komt uit een Kibri bouwdoos, eveneens de belading. De belading werd van een zeil voorzien door stukken van papieren zakdoeken met uitgelengde houtlijm in te smeren en dan te schilderen en verweren. Dit is een handige en beproefde methode (heb deze methode al in MSM gelezen en op diverse websites).

RD25

Cedric,
Dit is een knap baantje! Mooi gedaan hoor  ;)
Bernard.
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Roel G.

Hey Cedric

Is deze baan H0?? Heel erg knap gemaakt man!!

Mvg Roel

Cedric

Dag Roel, de baan is inderdaad HO  ;)  Bedankt voor de complimenten !

Ik zal trouwens met deze baan volgend jaar in Mobexpo staan  ;D :D