Weer een nieuwe!

Gestart door Steven, 09 januari 2011, 19:29:29 PM

Steven

Hallo

Ik ben Steven en 20 jaar oud.
Na terug mijn oude M?rklintrein van de zolder te hebben gehaald (nog van mijn opa geweest)is het terug beginnen kriebelen om opnieuw deze mooie maar helaas dure hobby op te pikken.:D
Ik heb dan toch maar besloten om lid te worden van het forum, daar heb ik zeker al geen spijt van gehad. Ik heb vandaag al heel wat bijgeleerd en het kriebelt nu alleen nog maar meer. Nu ik weet dat ik met mijn oude M-sporen niet veel meer ben, ben ik van plan deze week eens langs te gaan bij een modelspoor winkel in Antwerpen en wat nieuwigheden aan te kopen. Binnenkort volgt er dan hopelijk een mooie update.;)

grtz

vanmiegroet

Ha, een M?rklinnist erbij.
join the club en welkom op het forum.
Ik gebruik C-rails.
Handig kwa bedrading maar ze maken een rolgeluid.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Gerolf

Welkom, Steven. [8D] Een Antwerpenaar, dat is in mijn buurt [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Ludwig

Hoi Steven welkom op ons forum.[;)]
Waarom die M rails wegdoen?
Er zijn voorbeelden genoeg waar met succes deze rails gebruikt zijn.
Kijk eens hier.
http://www.youtube.com/watch?v=CLkx2Q-lYr0
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Metpetergaathetbeter

Steven,
Welkom hier op het MSM - forum !

Ik wens je veel plezier en succes bij het bouwen van een nieuwe baan ! Verder hoop ik dat je veel plezier moogt beleven bij het opnieuw ontdekken van een boeiende hobby die modeltreinen wel is !

Tot later,

Peter[;)]

Durango

Welkom hier Steven. Laat maar eens wat zien.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

T03

"I have a train riding in my brain"

gjvdz

Lijkt me geen slecht idee om met iets nieuwer te beginnen, kwestie van de rijzekerheid wat te verhogen. Al zou ik misschien opteren om de M-rails niet weg te doen. (Ieder zijn gedacht h?[8D])
Welkom trouwens.
Mvg Giel-Jan

Steven

Bedankt voor de reacties.[:D]

Wat de m-rails betreft, was ik niet van plan deze weg te doen. Maar heb gelezen dat deze niet echt een fantastisch geluid maken als er over gereden wordt. Deze zou ik dus namelijk gebruiken voor plaatsen waar je de sporen niet kan zien. Om voor dit moment zo toch een groter/toffer/ander.. traject te maken dan de simpele 0-vorm dat ik nu kan bouwen.[;)]

janjozef

Welkom steven, een goede raad laat klankkasten van M-rails in de kast steken en begin ineens met nieuwe sporen,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem