Een H0llander erbij

Gestart door H0lland, 05 januari 2011, 23:46:23 PM

treintj

welkom,op dit forum en stel gerust je vragen.

joske

Wees welkom, mooi station man.

Metpetergaathetbeter

Patrick,

Welkom hier op het MSM-forum, veel succes en plezier in uw te bouwen baan !
Groeten Peter[;)]

PS Pas op het forum en je zorgt er al voor dat enige van onze forum-leden al van hun stoel gevallen zijn van je geplaatste creatie ![:p][:D][:)]

gjvdz

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Patrick,

Welkom hier op het MSM-forum, veel succes en plezier in uw te bouwen baan !
Groeten Peter[;)]

PS Pas op het forum en je zorgt er al voor dat enige van onze forum-leden al van hun stoel gevallen zijn van je geplaatste creatie ![:p][:D][:)]


Zoals ik [8D]
Mvg Giel-Jan

H0lland

Hallo beste mensen!
Allen wederom dank voor de leuke reacties![:)]
Leuk om te horen dat mijn Kitbash/zelfbouw station zo in de smaak valt... in Nederland zijn er inmiddels al "fans" van mijn station bezig, om het naar aanleiding van mijn foto's en instructies na te bouwen... dus wie weet komen we in de toekomst dit station nog wel eens vaker tegen als een kleurvariant of met een kleine aanpassing.
Vriendelijke groet uit "(H0)lland"!
Patrick
H0-scale -> The World is Mine!
H0lland -> facebook

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door H0lland

Hallo beste mensen!
Allen wederom dank voor de leuke reacties![:)]
Leuk om te horen dat mijn Kitbash/zelfbouw station zo in de smaak valt... in Nederland zijn er inmiddels al "fans" van mijn station bezig, om het naar aanleiding van mijn foto's en instructies na te bouwen... dus wie weet komen we in de toekomst dit station nog wel eens vaker tegen als een kleurvariant of met een kleine aanpassing.



En binnenkort je eigen fan - club ? [:D]
Groeten Peter[;)]

H0lland

Hoi Peter,

Nou,.. eerlijk!? Liever niet!... ik ben erg gesteld op mijn priv?-leven.[:D][;)]
Dat mensen een gebouw wat ik gemaakt heb mooi vinden en willen namaken, prima! Verder niets!
Vriendelijke groet uit "(H0)lland"!
Patrick
H0-scale -> The World is Mine!
H0lland -> facebook

Arnold-Gino

Patrick,

Heerlijk, weer een Hollander bij dit Belgische Platform[;)].

Voel ik mij niet zo alleen [:D]

H0lland

Vriendelijke groet uit "(H0)lland"!
Patrick
H0-scale -> The World is Mine!
H0lland -> facebook

Mrboembas

citaat:
Geplaatst door H0lland

Hallo beste modelspoorvrinden [;)],

Geregeld ben ik (Patrick) op het internet op zoek naar informatieve, interessante, maar ook gewoon leuke, vreemde of wetenswaardige info m.b.t. modelspoor en alles wat daarmee te maken heeft. Zo ben ik dan ook o.a. op deze site terecht gekomen! Natuurlijk heb ik me gelijk als lid aangemeld, immers zo komt meestal de meeste info naar boven.[;)]

Momenteel heb ik geen modelbaan. Voor de verhuizing heb ik mijn baan(M?rklin/Digital-Systems/C-rail) afgebroken en daarna niet meer opgebouwd. Omdat ik in de toekomst natuurlijk wel weer een (module-)baan wil gaan bouwen (naar Nederlands voorbeeld) ?n omdat mijn vorige baan zo kaal was zonder passende scenery, ben ik me gaan toeleggen op de maquette-bouw. M.a.w. ik ben mijn eigen gebouwen en natuur gaan bouwen om zodoende mijn toekomstige baan geheel naar mijn eigen wensen te kunnen voorzien van de door mij gewenste scenery. Eigenlijk is zo een tweede hobby (naast modeltreinen)geboren![:)]  









Welkom Landgenoot :D
 

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

M@rco

Welkom P@tje[;)],

Zoals ik je al meerdere malen heb gezegd ... prachtig station!

M@rco.

H0lland

Ik zit momenteel niet veel meer op het internet (druk!), dus loop ik hier ook een beetje achter. Niettemin... in het kader van "beter laat dan nooit" wil ik me toch nog even bedanken voor de welkomst-woorden/berichten.

Vriendelijke groet, Patrick
Vriendelijke groet uit "(H0)lland"!
Patrick
H0-scale -> The World is Mine!
H0lland -> facebook

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kusttrein28

Welkom.

Als alles er gaat uitzien zoals je station ben ik benieuwd naar meer...
HO Marklin digitaal met CENTRAL STATION 2
K-rails (en enkele verborgen M-rails)
(DB, SBB en NMBS)
Forummen is geven en nemen!