Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Een H0llander erbij

Gestart door H0lland, 05 januari 2011, 23:46:23 PM

H0lland

Hallo beste modelspoorvrinden ;),

Geregeld ben ik (Patrick) op het internet op zoek naar informatieve, interessante, maar ook gewoon leuke, vreemde of wetenswaardige info m.b.t. modelspoor en alles wat daarmee te maken heeft. Zo ben ik dan ook o.a. op deze site terecht gekomen! Natuurlijk heb ik me gelijk als lid aangemeld, immers zo komt meestal de meeste info naar boven.;)

Momenteel heb ik geen modelbaan. Voor de verhuizing heb ik mijn baan(M?rklin/Digital-Systems/C-rail) afgebroken en daarna niet meer opgebouwd. Omdat ik in de toekomst natuurlijk wel weer een (module-)baan wil gaan bouwen (naar Nederlands voorbeeld) ?n omdat mijn vorige baan zo kaal was zonder passende scenery, ben ik me gaan toeleggen op de maquette-bouw. M.a.w. ik ben mijn eigen gebouwen en natuur gaan bouwen om zodoende mijn toekomstige baan geheel naar mijn eigen wensen te kunnen voorzien van de door mij gewenste scenery. Eigenlijk is zo een tweede hobby (naast modeltreinen)geboren!:)  




Vriendelijke groet uit "(H0)lland"!
Patrick
H0-scale -> The World is Mine!
H0lland -> facebook

Gerolf

Welkom Patrick. Veel plezier op ons forum [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Durango

Welkom Patrick, veel plezier hier[:D].
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

H0lland

Hallo Gerolf & Leon,

Dank voor de welkomstwoorden![:)]
Vriendelijke groet uit "(H0)lland"!
Patrick
H0-scale -> The World is Mine!
H0lland -> facebook

Michiel

Patrick, ook van mij een van harte welkom gewenst op het MSM forum.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

railman56

welkom in ons midden patrick
kan je eventueel al enkele kreaties laten zien,
wij zijn altijd zeer benieuwd en leergierig
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

H0lland

Hallo Michiel & Marc,

Jullie ook bedankt voor de reacties!

Natuurlijk wil ik best wat zaken laten zien, maar... dan moet ik eerst even zoeken hoe ik hier foto's kan plaatsen (dat verschilt nogal eens per forum)
Wellicht dat het ook verstandiger is om een appart draadje te openen voor mijn bouwwerkjes, dan begin ik daar met een korte samenvatting van wat eerdere bouwwerken ?n kan ik later stadium daarin voortborduren met eventuele toekomstige projecten.
Vriendelijke groet uit "(H0)lland"!
Patrick
H0-scale -> The World is Mine!
H0lland -> facebook

Geert

HOi HOlland, wees welkom.

Je naam is goed gevonden. Stel je naam nu eens voor indien je ge?nteresseerd was in schaal N ?

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Michiel

citaat:
Geplaatst door Geert

HOi HOlland, wees welkom.

Je naam is goed gevonden. Stel je naam nu eens voor indien je ge?nteresseerd was in schaal N ?

Nederlander?[^]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

H0lland

Stel je in dat geval eens voor dat er Belgen zijn ge?nteresseerd in schaal 1?[:D] 1 l-land... Belgi?!?[:D][;)]

-------------

Off topic.
Nu ik toch hier reageer, maak ik er gelijk even gebruik van om een foto-test te plaatsen.

Vriendelijke groet uit "(H0)lland"!
Patrick
H0-scale -> The World is Mine!
H0lland -> facebook

gjvdz

Mvg Giel-Jan

H0lland

Dank je Giel-Jan![:)]

-------------

Off topic vraagje tussendoor:

Kun je ergens instellen, dat je automatisch een berichtje krijgt, wanneer iemand op het forum een bijdrage in je topic heeft geschreven? Dat maakt het een stuk makkelijker, dan hoef je niet steeds op de site zelf te kijken of er reacties zijn binnen gekomen.
Vriendelijke groet uit "(H0)lland"!
Patrick
H0-scale -> The World is Mine!
H0lland -> facebook

Gerolf

citaat:
Geplaatst door H0lland
Kun je ergens instellen, dat je automatisch een berichtje krijgt, wanneer iemand op het forum een bijdrage in je topic heeft geschreven? Dat maakt het een stuk makkelijker, dan hoef je niet steeds op de site zelf te kijken of er reacties zijn binnen gekomen.
Jammer, Patrick, maar dat kan bij mijn weten niet. Het zou inderdaad handig zijn.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

zeer mooi begin patrick [8D]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

H0lland

Ok? Gerolf... jammer maar helaas... bij alle andere fora waar ik aangesloten ben, werkt dat wel zo. Ach ja, dan maar wat vaker tussendoor eens kijken!

Dank je Marc!
(Ik zal me eens gaan ori?nteren waar ik het beste een zelfbouw-draadje/topic kan starten... dan kan ik daar nog wat foto's plaatsen.)
Vriendelijke groet uit "(H0)lland"!
Patrick
H0-scale -> The World is Mine!
H0lland -> facebook