Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Een gezicht bij de reportages?

Gestart door dirkske, 02 januari 2011, 14:14:18 PM

Gerolf

#15
citaat:
Geplaatst door didier1990
Kun je misschien geen toepassing in het forum stekken dat de mensen die er zin in hebben dan een fototje onder zijn naam te laten verschijnen.links collometje.
Een "avatar" ? Nee, dit lukt niet met de huidige software, en persoonlijk vind ik dat eigenlijk wel goed. Als je ziet hoe uitgebreid sommige mensen hun "handtekening" is [xx(]
Het is zelfs soms moeilijk om te zien wat hun eigenlijke reactie op een draadje is [B)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

gjvdz

#16
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Mvg Giel-Jan

joble

#17
Ik heb een abonnenment op het magazine 'Bodo's Power systems', een tijdschrift over vermogenselektronica.

Op pagina drie van elke editie staat een fotoverzameling van alle medewerkers (meer dan 100[:0]) Bij elk artikel staat er nog eens een foto (ong 3x4cm) van de auteur.

Na een tijdje dit magazine te lezen, ben ik het gewoon geworden[;)]

Johan

martintje

#18
Wat Gerolf zegt kan ik me helemaal in vinden, het stoorde mij soms zo erg dat ik de moeite niet meer nam om een antwoord te vinden in al die brei van soms zeer onnuttige teksten in handtekeningen, en dan met al die kleuren, lijkt echt nergens op, maar swat, ik ben hier te gast, dus wie ben ik om er wat van te zeggen [:D]
Oja, over die smoelkes bij een artikel, ik zou ze er niet uitknippen, maar voor leuke smoelkes koop ik liever de Playboy [8D]
Mvg Marty