Ik ga weer langzaam aan beginnen

Gestart door Arnold-Gino, 30 december 2010, 18:47:51 PM

Arnold-Gino

Collega's,

Geboren in Bussum en via Almere (20 jaar gewoond) terecht gekomen in Uden.
In 1963 kreeg ik mijn eerste marklin treintje en na jaren bij mijn ouders thuis op zolder een mooie analoge baan te hebben gehad, is alles rond 1975 in de dozen opgeslagen. Enkele jaren geleden heb ik een vitrinekast gebouwd en daar mijn treinen in gezet. Ondertussen ben in de loc's gaan ombouwen naar digitaal en heb ook wat digitale apparatuur aangeschaft. Ook heb ik enkele nieuwe loc's aangeschaft en een tweede vitrinekast opgehangen. Nu heb ik sinds kort Itrain en een Intelibox aangeschaft en alvast een baan ontwerp gemaakt met AnyRail. JE ziet het, het begint weer te kriebelen. Tevens klein testbaantje gemaakt waar ik gehele digitale wereld op wil uitproberen.
Er zullen vast wel enkele vragen van mijn kant komen en ik hoop tevens veel informatie te vinden op het forum.
ot schrijfs.

railman56

welkom collega-modelbouwer
de digitale wereld is ook voor mij onbekend terrein maar met andere vragen kan ik je misschien wel helpen
veel plezier nog met onze hobby
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn


Ludwig

Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

joske


Gerolf

Welkom, Arnold
citaat:
Mijn m?rklin houdt mij jong
Leuke slogan. Copyright aangevraagd in G?ppingen? [:D] [}:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

vanmiegroet

Jeej, weer een m?klinnist erbij.
Join the club
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Metpetergaathetbeter

Arnold,
Welkom hier op het MSM-forum !
Alvast veel plezier en succes met het herontdekken van een boeiende hobby en het eventueel bouwen van een nieuwe baan!
Groeten Peter[;)]