Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

even vooorstellen

Gestart door joske, 26 december 2010, 07:19:08 AM

joske

hoi, ik ben jos uit dilsen, ben terug gestart na lange stilte ivm grote renovatie herbouw:)van een boerderijtje, dat de reden was dat we 18 jaar geleden uit sittard nlgepakt en gezakt vertrokken naar een groot avontuur,waarvan nu de eindjes zichtbaar zijn.
Ben altijd van plan geweest om een nieuwe baan te maken, en heb dan ook in de jaren naar mogelijkheid iets bijgekocht in het staal thema,maar daarover later meer.
ben bij dit forum gekomen door het zoeken naar het maken van mallen, bij deze wil ik dan ook stefan appelmans nog bedanken voor het geven van de laatste zet in de goede richting.
Heb voordat ik me ingeschreven heb, eerst wat gelezen in diverse rubrieken en mag daarbij stellen dat jullie STERK bezig zijn.

Gerolf

In N-schaal, als ik je handtekening goed interpreteer? Dat gaan er hier enkele erg leuk vinden [;)]
Welkom, Joske [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Joske,
Welkom op het MSM forum en verder veel succes en plezier met het bouwen van een nieuwe baan en het herondekken van een leuke hobby!
Groeten Peter[;)]

janjozef

welkom Jos
We krijgen meer en meer N-ers precies

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Stefan Appelmans

Welkom Joske.
Na 1/1 bouwen, nu 1/160 bouwen![;)]
Ik wens je veel plezier met je modelbouw. Stel maar vragen als het nodig is.
stefan.

eddy

dag Jos,
welkom.T'is toch en sterk virus,als ge leest hoeveel herstarters er zijn.
groeten eddy

joske

Bedankt voor het welkom, en nu blijkt gelukkig weer dat ik toch niet de enige mafketel ben.[:D]

marimon


even vooorstellen
Welkom Joske,jij bent dus wel degelijk een limburger niet [:D][:D][:D]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

loebaske

Zal wel niet zijn dat je de enige mafketel bent, er lopen der hier ook een ferm aantal rond [:D][:D]
Welkom op het forum

Paulogic

Look who's talking...

Welkom Jos !!
mvg,
Paul(ogic)

joske

citaat:
Geplaatst door marimon


even vooorstellen
Welkom Joske,jij bent dus wel degelijk een limburger niet [:D][:D][:D]



Net een dieselke, eenmaal op gang .......[;)]

Michiel

Van harte welkom, Joske. Als mede-Ner wens ik je veel modelspoor plezier met schaal 1/160, en hoop dat we nog veel ervaring mogen delen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

vanmiegroet

Een n'er derbij ook al rijd ik ho heb ik steeds meer het gevoel dat N leueker wordt
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

marcgoovaerts

Van harte welkom Jos !
citaat:
Geplaatst door janjozef

We krijgen meer en meer N-ers precies


Winkeliers en fabrikanten: Hear ! Hear !
 

joske

Hoi, ben altijd een N er geweest, dit om het simpele feit dat ik een grote tekortkoming heb nl. ik kan niet in het klein denken.[:I]
En nu bedoel ik niet de schaal, maar het onderwerp. ik kan uren kijken naar een mooie module, maar ben al bezig om er tich bij te fantaseren om een groots geheel te maken.
Helaas moet ik bekennen dat dit een zeer lastige afwijking is.[:D]
Maar gelukkig ben ik ook daarin niet alleen, getuige de vele voorbeelden op dit forum.[^]