Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

spoorenplan antwerpen en regio

Gestart door delano, 16 december 2010, 14:04:25 PM

delano

hallo ik ga net zoals erwin antwerpen centraal naamaken en regio dus is al men eerst foto van men baan plan ik ga c rails van marklin voor men baan gebruiken aub comentaren

imghttp://i1213.photobucket.com/albums/cc463/Delano_Provost/antwerpencentraalupdate16december2010.jpg?t=1292506564/img
 

marimon

#1
geweldig ! maar we zien hier geen foto.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

ERVIN

#2
H?? , die wisselstraat ken ik precies.[;)]
Veel succes Delano.

delano

#3
dit is nog maar het begin ik moet nog een haven uittekenen een goederenloods rangeerstation een gewoon station enz op het plan wat je nu kan zien zijn de hoogtes verkeerd dus ik moet ze nog aanpassen [:D] morgen komt er een nieuwe foto update[:p] aub comentaren [8D]
 

delano

#4
citaat:
Geplaatst door ERVIN

H?? , die wisselstraat ken ik precies.[;)]
Veel succes Delano.

bedankt dat ik deze mag gebruiken van je [:D]
 

delano

#5
dit is al mijn voorlopige item list

  [:D]
 

marimon

#6
Benieuwd naar dit nieuw mega-project.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Paulogic

#7
Dat zal hier nen duit gaan kosten zulle...

Maar je kan 2 x de 18 cm vervangen door de nieuwe 36 cm.
Stond in M magazine.

Alvast succes
mvg,
Paul(ogic)

delano

#8
citaat:
Geplaatst door Paulogic

Dat zal hier nen duit gaan kosten zulle...

Maar je kan 2 x de 18 cm vervangen door de nieuwe 36 cm.
Stond in M magazine.

Alvast succes

bedankt voor de tip zijn deze sporen de 36 goedkoper dan die 18 ale kwa lengte en kwa prijs?
 

gjvdz

#9
Je kan ook een overgangsrail kopen naar K-spoor en hier de meterrails van kopen.
Mvg Giel-Jan

evan

#10
Hoi Delano...

Indrukwekkend!  Ik bemerk wel veel wissels die eigenlijk overbodig lijken.  Je zou ns alle reiswegen moeten aflopen.  Als je dat natuurlijk verkiest, geen probleem het is jouw budget[;)]

Succes met je verdere planning[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michiel

#11
Hallo Delano,

Een lovenswaardig project, als je dat voor mekaar krijgt! Maar ik merk dat je op 2 benen hinkt. Het is natuurlijk jouw plan, jouw baan, maar ik zou je toch willen aanraden om te kiezen tussen: proberen om de bundel realistisch na te bouwen, of: om een leuke, vereenvoudigde modelbaan te maken, ge?nspireerd op Antwerpen-C. Het tweede is het meest haalbare. In dat geval zou ik wisselstraten herleiden tot wat functioneel nodig is. Vergeet niet om ruimte voor perrons te voorzien, en in het geval van de opstelbundel onderaan, als je er naartoe kan rijden, ook een overloop toevogen om er terug van er kunnen weg rijden (zonder tegenspoor te moeten gaan).

In elk geval heb de nieuwsgierigheid van velen onder ons gewekt. Ik hoop dat we het vervolg van je project hier ook nog lang mogen blijven volgen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

delano

#12
hallo iedereen zoals beloofd een nieuwe update ik heb nu al aan 1 station gewerkt bovenaan en beneden de ruimte vergroot voor nog een station goederen loods rangeerstation en haven




en als laatste de item list

kort samengevat ik heb nog veel werk te doen
aub comentaren
 

delano

#13
citaat:
Geplaatst door evan

Hoi Delano...

Indrukwekkend!  Ik bemerk wel veel wissels die eigenlijk overbodig lijken.  Je zou ns alle reiswegen moeten aflopen.  Als je dat natuurlijk verkiest, geen probleem het is jouw budget[;)]

Succes met je verdere planning[:)]

welke wissels van de wiselstraat ?
ik heb deze plannen van ervin ontvagen dus ze moeten wel juist zijn stuur anders je email door dan kan ik je de plannen eens toe sturen [:D]
 

delano

#14
citaat:
Geplaatst door Michiel

Hallo Delano,

Een lovenswaardig project, als je dat voor mekaar krijgt! Maar ik merk dat je op 2 benen hinkt. Het is natuurlijk jouw plan, jouw baan, maar ik zou je toch willen aanraden om te kiezen tussen: proberen om de bundel realistisch na te bouwen, of: om een leuke, vereenvoudigde modelbaan te maken, ge?nspireerd op Antwerpen-C. Het tweede is het meest haalbare. In dat geval zou ik wisselstraten herleiden tot wat functioneel nodig is. Vergeet niet om ruimte voor perrons te voorzien, en in het geval van de opstelbundel onderaan, als je er naartoe kan rijden, ook een overloop toevogen om er terug van er kunnen weg rijden (zonder tegenspoor te moeten gaan).

In elk geval heb de nieuwsgierigheid van velen onder ons gewekt. Ik hoop dat we het vervolg van je project hier ook nog lang mogen blijven volgen.

wat bedoel je hier me ?
want ik begrijp je niet goed groetjes delano.[B)]