Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Onderwerp indrukw;modelspoor Amerika

Gestart door Metpetergaathetbeter, 15 december 2010, 22:16:38 PM

Metpetergaathetbeter

Ooit bezocht ik dit, maar is ondertss. vele malen groter geworden.Op de dag van mijn bezoek aldaar liet mijn camera het afweten ! Sommige bezienswaardigheden in Nederland en Duitsland verbleken met het aan zien van sommige van deze banen : , bekijk die andere filmpjes eveneens je zult er geen spijt van krijgen !
Groeten Peter;)http://www.youtube.com/watch?v=uOvQYXuM0q8&feature=related  http://www.youtube.com/watch?v=QQzUnW5Ekng&feature=related

Dirky

#1
Best indrukwekkend maar zoals meerdere grote banen maar flauwkes wat de scenery betreft. De omvang is zodanig groot dat men de scenery niet meer meester kan... ik hou het liever bij een kleinere baan waar de aandacht voor detail niet verloren gaat.

ToThePoint

#2
citaat:
Geplaatst door Dirky

Best indrukwekkend maar zoals meerdere grote banen maar flauwkes wat de scenery betreft. De omvang is zodanig groot dat men de scenery niet meer meester kan... ik hou het liever bij een kleinere baan waar de aandacht voor detail niet verloren gaat.



Heb dezelfde mening.
Ziet er indrukwekkend uit, maar vele details zijn niet aanwezig.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Durango

#3
De scenery ziet er daar in Carlifornia zo in het echt ook uit.
Er worden trouwens inderdaad veel nieuwe dingetjes toegevoegd.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

ToThePoint

#4
citaat:
Geplaatst door Durango

De scenery ziet er daar in Carlifornia zo in het echt ook uit.
Er worden trouwens inderdaad veel nieuwe dingetjes toegevoegd.



Met wagons die niet vervuild zijn en er plastiekerig uitzien ?
Zie de trein op het einde van deel 2 van de infofilmkes b.v.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Metpetergaathetbeter

#5
citaat:
Geplaatst door Durango

De scenery ziet er daar in Carlifornia zo in het echt ook uit.
Er worden trouwens inderdaad veel nieuwe dingetjes toegevoegd.


Ik heb aan de banen gestaan en die banen zijn simpel en bijzonder fraai door hun eenvoud! ze zijn de kopie van het echte calif.landschap (dat op sommige plaatsen is dit woestijn en op ander plaatsen kurkdroog en bijpassende vegetatie).Sommige banen hier in Europa hebben dan veel kitcherige details en van die echte Korte bochten als je er een trein ziet door rijden dan doen je tanden pijn van het wringen(niettegenstaande dat er plaats genoeg voor handen zijn. Er zijn enkele minder fraaie treinen te zien maar dat zie je hier ook op opendeurdagen.Die banen liggen er echt zoals in werkelijkheid! Bovendien is het hier een plaats waar vroeger ZES modelspoorverenigingen en nu nog VIER clubs samen iets tonen.
Misschien eens zoeken via ho modelspoor San Diego Balboa park!
Groeten Peter

evan

#6
Knappe banen!!!
Het landschap is idd. eigen aan de streek en de eenvoud siert.  In het tweede filmpje is deels ook een N-Schaal baan te zien.  Je ziet het amper[:)].  De Southern Pacific locs, The dayliner en de Santa Fe Geeps zijn allen N-schaal.  In het begin en het einde is weer Ho schaal van het tweede filpmje.

@Tothepoint,

Niet ieder lid van de club zal er graag zijn wagens vervuilen[;)]

Grts

Leuk filpje
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.