Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Schwarzwald-2

Gestart door Peter, 12 december 2010, 19:52:19 PM

erik de noorman

Mooie baan en degelijk gebouwd van Peter verwacht je niet anders. Ik weet het, het is daar vree proper maar ik zie het toch liever iets meer verweerd, het komt zo onnatuurlijk proper over. Begrijp me niet verkeerd geen afbreuk aan Peter zijn bouwkunsten. De sfeer is er prima weer gegeven.

Erik.

Catje

Peter,
Een schitterend en realistisch resultaat wat u daar heeft bereikt.
U bent zo te zien een ware vakman.
En vooral het tijdperk van de gebruikte voertuigen welke u toepast.
De voertuigen vind ik persoonlijk veel mooier dan de huidige vormgeving van auto's.


                                                   

groeten,Willy

Peter

Erik, ik begrijp dat je de voorkeur geeft aan verweerde modellen en omgeving, maar het grootste deel van het Zwarte woud is over het algemeen heel proper en opgeruimd, en dat geldt ook voor de treinen, trams en bussen (de boetes zijn trouwens niet mis) ik geeft er de voorkeur aan om alles zo proper mogelijk te houden. Enkel de daken en gevels van een aantal gebouwen hebben verwering. (O ja, en het perron natuurlijk)

Willy, ik ben geen vakman en gewoon zolas vele anderen hier een modelspoorder. Veel van de dingen die ik gebruik of toepas op mijn baan heb ik ook weer van forumleden geleerd. (en om eerlijk te zijn, er zijn hier op het forum leden die veel beter zijn dan ikzelf)
Met vriendelijke groeten
Peter

tsjoektsjoek

Im Deutschland ist alles punktlich, sauber und in ortnung.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

Peter

CiteerIm Deutschland ist alles punktlich, sauber und in ortnung.

Ha, nee,
Ook in Duitsland zijn er soms ook mensen aan de macht die niet altijd de prioteiten juist weten te leggen.
Ook daar is niet alles rozegeur en maneschijn. Ik twijfel er trouwens aan of er op deze wereld een ideale plaats bestaat

(buiten op mijn baan natuurlijk  ;D ;D ;D)
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

En nu ik toch bezig ben aan mijn Rheingold, een foto van het Roco model op mijn baan.
Ter info: de Rheingold reed inderdaad door het Schwarzwald via Offenburg en Freiburg tot in Basel (CH)

Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig

Netjes en fotogeniek dat je die voorste modelkoppeling v.d. loc hebt verwijderd, mooi.

Peter

Toch mooi dat tijdperk III

Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig

Ik kijk hier NU uit op zo'n écht rozig-purper (sier)fruitboompje in bloei (zal wel te vroeg zijn, want 't wordt pas kalender-lente binnen een maand)
Mooie two-tone Barok-Taunus, trouwens ('k heb die Duitse Ford in breakuitvoering, in rood-wit, dacht 'k)

Peter

De werken aan de bovenleiding aan de noordelijke stationsuitrit zijn nu zo goed als beeindigt (zucht, zucht) en de eerste testritten zijn goed meegevallen.
Nog een beetje ajusteren in die bochten, en het is klaar.
Mijn eerste testrit (vanuit het schaduwstation) met een E10.003 en de 491 Gläserne zug (daarom slechts een paar inzittenden).
Een van mijn lievelings auto's., een Peugeot 403 Cabrio wacht voor de slagboom.





Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Peter op 22 maart 2014, 16:21:43 PM

een Peugeot 403 Cabrio wacht voor de slagboom.



Columbo (Peter Falk)?  :-\
Groeten Peter ;)

PS fraaie baan !

Herwig

deze Schwarzwald  403  is Babyblue ipv vuilgrijs en veel properder dan die van Columbo.



swarol

Tijdens het lezen heb ik een bavet moeten vragen want de zever liep op'men tablet. Zo schoon. Blijf zeker volgen smaakt naar meer.
Groetjes swa
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Peter

Ha dat Schwarzwald, zucht, zucht. Nog een paar weken en dan......

Met vriendelijke groeten
Peter

stoomloc

En Peter Peugeot 403 is getransformeerd in ....

Hoe zit het met jouw werken aan de baan ?

Wim