Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Schwarzwald-2

Gestart door Peter, 12 december 2010, 19:52:19 PM

just4fun

Citaat van: Peter op 08 januari 2013, 21:38:58 PM
... een hobby zonder moet of dwang.
Zo is maar!
En idd mooie baan met telkens mooie hoekjes gefotograffeerd.
Paul

Peter

CiteerGegarandeerd veel plezier, en meer voldoening achteraf 
Ja, maar ook veel meer tijd. Het verder " begroenen" van mijn baan en de electronica, is door het station Gengenbach en de bouw aan de Schwarwald  bauernhof wel wat achterop geraakt. Ben nu even begonnen met een paar accasia (nee, geen okasia) bomen te bouwen. Valt echt niet mee als je het een hele tijd niet gedaan hebt. Zal toch nog eens naar Jos (grove den) moeten gaan.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Eerste schamele poging om twee accasia bomen te maken. Precies (ondanks de lente) nog wat zuinig geweest met het gebladerte. Moet dus nog verbeteren





Grote zus en kleine broer staan naar de treinen te kijken (moet er een scherpere foto van nemen)

Met vriendelijke groeten
Peter

jacques timmermans

Peter,

Een kleine tip: voordat je met het aanbrengen van het loof begint, moet je de complete boom eerst van een laagje matte kleurloze vernis voorzien. De matte kleur geeft tov. een onbehandelde boom een veel realistischer uitzicht. Dit kan in principe ook nog nadat je de takken van loof voorzien hebt.

Jacques Timmermans

Peter

Citeercomplete boom eerst van een laagje matte kleurloze vernis voorzien. 
Weeral wat bijgeleerd.

Nog drie foto's van mijn lievelingsstel, de Regioshuttle, zowel bij het grootbedrijf als in H0





Met vriendelijke groeten
Peter

C.B.

Weer een mooie serie aan foto's , Peter.
Alle details kloppen , en de bovenleiding is er ook  , zoals ik het graag zie.  :D
Groetjes.
Claudio.

OlivierV

Deze baan straalt toch wel een pak rust uit. Aangenaam sfeertje dus!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

Zo maar nog twee foto's

V60 en VTG tankwagen met oude logo (beiden Roco)


V60 (Roco) en Miele Glmms (Lima)
Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Schitterende foto's die laatste 2, ze zijn van het type foto's dat men op bnls gebruikt in hun "wat zijn we aan het rijden-draadjes"
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Peter

#324
Avond in het station Gengenbach.
Er ontbreken nog wat lantaarns.

Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky


ERVIN

Wow knap Peter  , heel gezellig.

Mattias

Dit is echt knap gedaan, Peter! :-)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Kautenbach

heel fraai, tip voor de redactie, ik zie hier wel een mooi artikel in voor MSM hoor ;)

OlivierV

Peter, je doet dat goed, nachtfoto's met licht zijn altijd wel sfeervol. Straalt een zekere rust uit, maar tegelijk ook een soort leven dat bij daglicht niet altijd zichtbaar is.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan