Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Schwarzwald-2

Gestart door Peter, 12 december 2010, 19:52:19 PM

Dirky

was vorige week nog in de buurt van je baan Peter: :) je herkent het zeker wel...  ;D



Had helaas niet de tijd meer om naar het station van Gengenbach te gaan kijken.

En wat je baan betreft; toen we daar waren vertelde ik mijn vrouw hoe goed je er in slaagt die sfeer van het Zwarte Woud weer te geven... 'k Begrijp niet waarom je nog naar ginder wilt. Je baan heeft alles....  ;)


ERVIN

Het blijft genieten van al die mooie plaatjes... ;)

just4fun

Peter z'n baan is altijd een beetje vakantie!
Paul

Peter

Na de nodige test en inrijritten, eindelijk ingezet voor zijn normale reizigerstrein, de
Rivarrossi E10 003 (tijdperk III), gefotografeerd op mijn favoriete plaats voor foto's van rijdend materieel.

Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

Mooi Peter  ,ook je overweg ziet er zeer realistisch uit!!

railrunner

Peter,

Ik heb het genoegen gehad om bij u uw baantje persoonlijk te mogen bekijken.  Zeer knappe baan moet ik zeggen.  En realistisch! En die lok misstaat niet!  Schoeeean op z'n Hobokens ;D

Peter

Het Zwarte woud op zijn mooist (vinden wij toch)

De Schwarzwälder frühling  (de lente) en een baureihe 144 (Roco), eigenlijkmoet het een 145 zijn voor een kerselaar in bloei (Mininatur/Silhouette)
Nog wat aan de natuur bezig geweest, maar er moet nog veel detailwerk aan gebeuren, maar dat komt wel

Met vriendelijke groeten
Peter

Mattias

Ook ik blijf deze baan met bewondering volgen!
Knap werk, Peter!
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Metpetergaathetbeter

Peter,

je stapte over van tijdperk, is het de bedoeling van de Luxewagen garage te verwijderen daar die eigenlijk ook niet bij de tijdsgeest past ?

Niettegenstaande dit een baan om jaloers van te zijn !

Groeten Peter ;)

Peter

De bedoeling is om mettertijd de gearage te vervangen door het gebouw Neustädterhof van MBZ. Helaas is dit gebouw nogal aan de dure kant (ong. 200 euro) zodat ik: ofwel vlijtig moet sparen, ofwel een vind in de aanbieding, ofwel zoeken aan een goedkoper alternatief.  ;)
Met vriendelijke groeten
Peter

Kautenbach

tikkie duur is , maar wel mooi, een moderne loc verkopen en jezelf een kado doen? zal er vast prachtig staaan zo bij die overweg! ga je weer aan de bak met deze baan?

Peter

Citeermaar wel mooi, een moderne loc verkopen

Zo eenvoudig is het nu ook weer niet. Zelfs als....(wat ik niet direkt zie gebeuren) kan heel de baan toch niet direkt aangepast worden (wachttijd bij MBZ ongeveer 6 maanden)
En als...de moderne loks en rijtuigen toch niet verkocht raken (wat ik min of meer verwacht) ga ik ze echt niet in de vuilbak gooien, maar gewoon er het beste (op mijn baan) van maken. Het is tenslotte een hobby zonder moet of dwang.
Met vriendelijke groeten
Peter

PeterC

Citaat van: Peter op 08 januari 2013, 21:38:58 PM
...Het is tenslotte een hobby zonder moet of dwang...

Zo zie ik het ook: niets moet, alles mag, als je zelf maar tevreden bent met het resultaat.

Een museumlijn?  Is dat geen optie?  Je kan alle tijdperken door elkaar gebruiken en toch realistisch bezig zijn.
Groetjes, Peter


Gerolf

Zelfbouw, dan merk je die 6 maanden niet eens  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 08 januari 2013, 21:59:23 PM
Zelfbouw, dan merk je die 6 maanden niet eens  ;)

Vind ik ook!  Gegarandeerd veel plezier, en meer voldoening achteraf  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }