Nieuw in de winkel, wat vinden we er van?

Gestart door Kees-Jan, 09 december 2010, 10:06:58 AM

Kees-Jan

Hier kan iedereen zijn zegje doen over de nieuwe producten die in de winkel liggen.

Kees-Jan

Gerolf

... en dus niet in het andere draadje, dat louter dient als opsomming.

Goed idee om dit te starten, Rees-Cees. Hopelijk werkt het [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kees-Jan

Gerolf,

kun je het andere draadje opschonen en die berichten in deze draad plaatsen svp.

Kees-Jan

B-Cargo

goed idee, kan ik dan hier vragen waar dat die VTG ertswagens van M?rklin dan te verkrijgen zijn? Bij de handelaar waar ik ga (en nog bij een andere onlangs bezocht) vond ik deze set niet. Ze is er (nog) niet verkrijgbaar.
groetjes,

Sicco

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

goed idee, kan ik dan hier vragen waar dat die VTG ertswagens van M?rklin dan te verkrijgen zijn? Bij de handelaar waar ik ga (en nog bij een andere onlangs bezocht) vond ik deze set niet. Ze is er (nog) niet verkrijgbaar.
groetjes,


Je hebt gelijk, ik denk dat ze ten onrechte als geleverd aangegeven zijn geweest. Misschien een marketingtructje i.v.m. de concurrent. Nu staan ze weer op 'binnenkort leverbaar'

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Sicco

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

goed idee, kan ik dan hier vragen waar dat die VTG ertswagens van M?rklin dan te verkrijgen zijn? Bij de handelaar waar ik ga (en nog bij een andere onlangs bezocht) vond ik deze set niet. Ze is er (nog) niet verkrijgbaar.
groetjes,


Je hebt gelijk, ik denk dat ze ten onrechte als geleverd aangegeven zijn geweest. Misschien een marketingtructje i.v.m. de concurrent. Nu staan ze weer op 'binnenkort leverbaar'



De ertswagens van M?rklin staan al sinds deze zomer aangegeven als "uitgesteld naar 2011".
Het zijn de ertswagens van B-Models die uitgeleverd zijn.

Het is maar een klein detail, maar wel een belangrijk. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

B-Cargo

ok? mannen, bedankt voo de info!
groetjes,

Rochevalien

Mijn mening :
nu hebben we al een draadje :"nieuw in de winkel,idem +wat vind ik ervan, we hadden  al een draad "mijn laatste aankoop" misschien komt er nog een draad "mijn laatste aankoop en wat ik ervan vind"
Nu ja, het zal mij worst wezen maar op deze manier zal het forum er niet overzichtelijker en duidelijker van worden.
Misschien ligt het aan mij ,maar kan dit ?cht niet in ??n draadje????

Gerrit

Kees-Jan

Juist niet Gerrit. Door 1 schone draad met enkel opsommingen te maken en 1 draad met meningen te maken hou je het juist overzichtelijk. Als voorbeeld de opsomming met modelspoor gerelateerde links op modelspoormagazine: het wordt een puinhoop als een ieder die een link zoekt zich eerst door de meningen moet gaan zoeken.....

Kees-Jan

T03

Kees-Jan,
bedoel je nieuw Belgisch materiaal of alle materiaal ?

SpGr
Marc

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Hier kan iedereen zijn zegje doen over de nieuwe producten die in de winkel liggen.

Kees-Jan

"I have a train riding in my brain"

Sicco

Puur Belgisch
Het topic is er juist om een simpel overzicht te geven, discussiedraadjes zijn er genoeg maar daarin ziet menigeen de bomen niet meer doos het bos.

T03

De meeste modellen komen toch in modelspoormagzine ?
Mij om het even, geen probleem, ik rijd, op twee na, Duits [V]en ik begrijp best dat het anders te omslachtig wordt. Thx voor de info.
Ik stel mij reeds lang de vraag, hoeveel mensen hier rijden Belgisch en hoeveel "anders" ? Misschien ook een leuk draadje.[:)]

SpGr
Marc[;)]


citaat:
Geplaatst door Sicco

Puur Belgisch
Het topic is er juist om een simpel overzicht te geven, discussiedraadjes zijn er genoeg maar daarin ziet menigeen de bomen niet meer doos het bos.

"I have a train riding in my brain"

Sicco


ERVIN

Na uitvoerige testen van de Reeks 55 van B-Models stel ik het volgende vast , bij het optrekken van de loc gaat het geluid mooi mee de hoogte in , maar tijdens het afremmen van de snelheid gaat de loc eerst trager rijden en dan pas hoor je dat het geluid verandert, dit gebeurt dus niet synchroon , voor de rest is het een pracht van een loc met alle toeters en bellen.
Ondertussen zijn er twee werknemers van Infrabel in de loc gezet , en doet hij hier nu dienst als ballasttrein.[:p]

Johnnytrein

En Ervin hebben die infrabel mensen het probleem gevonden en kunnen oplossen?[:o)]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about