Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

probs met keerlus en de 51

Gestart door argilla, 07 december 2010, 12:36:18 PM

argilla

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Met de ??n wel werkend en de andere lok niet blijft het vreemd.

Nu heb ik het gehad met een Traxx van Trix (hobyymodel met decoder ingebouwd af fabriek). Deze lok ging ook ieder keer in kortsluiting op de keerlus terwijl de rest er overheen reed.... Na uitbouw van de fabrieksdecoder en inbouw van een in dit geval Zimo was het probleem over. Raar maar vertel mij maar wat het was!

Toch eens proberen met decoder om te steken...

Succes met zoeken.

Kees-Jan







Lijkt mij een goede Rees.Ik had zo al een vermoeden in die richting.

Te meer omdat ik bij de aansluitingen met gekleurde aansluitdraden werk en echt wel rood "+" en blauw "-" heb gebruikt . De aansluitschema's heb gevolgd van het produktbeschrijving. Dus langs die kant kon het echt niet komen.
Desonks en ,dank zij de raadgeving hier in het forum ,alles dubbel nagekeken en telkens was het de juiste manier van aansluiten.

Enfin gisteren om 11 s'avonds vond mijn echtgenote het welletjes en zegde met aandrang de bedsponde met haar te delen.
Morgen zien we wel verder.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

zoals in het vorige draadje door Cees is aabgehaald van decoders gewisselt . Ergo nu... met de multimaus doen ze het dwz 6005 en de usa locs ( 3assers) echter.......niet de 5205 ( vlottende en 3 asser) ook hier steekt een zimo in tvv van een esu. Maar met de oude maus 3 doet ie het wel en is er geen kortsluiting.
Kan het zijn dat mijn multi naar de kl....... is ?Alhoewel met de andere doet de multi het goed. Dus hier twijfel ik.
Misschien de 5205 is onderhanden nemen ???
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15