Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 99

Gestart door doomslu, 05 december 2010, 21:22:41 PM

ERVIN

@Roche , Peter van Gestel is gisteren nog bij mij thuis geweest , de baan die je laat zien in de link is de baan van Peter Rabijns, een man uit Diest , hier zie je zijn vorige creaties...[;)]

http://www.flickr.com/photos/petervangestel/sets/72157625304095354/

bellejt

Zojuist even doorbladert.Wat een teleurstelling over Walferdange.Zulks een mooie tentoonstelling met pareltjes van banen en dan staat er 1 bladzijde in met 2 miserige fotootjes.Dan kan je het beter niet vernoemen.

marimon

Na 1 maand weg geweest als abonnee (shame on me),terug ingeschreven. Kon het niet laten, maar: 10 bladzijden over hoe een autokraan in elkaar te steken vind ik wel z??r uitgebreid.
Aan de andere artikels ben ik nog bezig[:p]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Baureihe 103

Zeer tevreden met de velen uurtjes leesplezier

Groetjes Bert[:)]
Bestaat er een andere hobby.

mini-bs

imho interessante uitgave deze maand: veel praktische dingen, fremo, interessante beschouwingen van Bodil enz..   mooi.
 

krispy

allee , ik hoop dat hij hier morgen in de bus zit , want tot nu toe nog niks hier in haasrode
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

gjvdz

Heel mooi,
Ook de opmaak is heel goed [;)]
Mvg Giel-Jan

loebaske

De redaktie kan niet voor iedereen goed doen...
voor de eene is alles te doen over banen, de andere voor scenery enz enz
maar telkens ik ons lijfblad openslaat ben ik verwonderd wat men klaar speeld op enkele weken [:)]
En je moet maar eens proberen om op enkele (14dagen ??) zo een blad op de markt te gooien, en wie beter kan presteren moet zich waarschijnlijk aanmelden op de redaktie, de bloemen staan al klaar  [:D][:D]
Wie in een club zit en er is een maandbladje, dan moet je daar maar eens in neuzen, je gaat achter overvallen van de enkele blaadjes aan inspiratie en de massa aan publi......
OK de club moet ook zijn inkomsten hebben, en dan is het aanvaardbaar dat er niets/geene bal in het clubblad staat, maar ....MSM moet aan alle wensen voldoen....

Was effe men mening

SuSke

En ge hebt dat goed gezegd Loebaske
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janjozef

Die discussie over wat erin past en niet is al tientallen keren gevoerd, Laat MSM blijven zoals het is, en laat ons deze topic houden over wat het is, een reactie op nr 99  

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Sicco

Had ik hem in Nederland al moeten hebben? Het is het eerste nummer van mijn hernieuwde abonnement, dus vandaar dat ik benieuwd ben [:D]

D_Loc

citaat:
Geplaatst door Sicco

Had ik hem in Nederland al moeten hebben? Het is het eerste nummer van mijn hernieuwde abonnement, dus vandaar dat ik benieuwd ben [:D]


Jazeker, bij mij lag hij al vorige week woensdag of donderdag in de bus op een dag dat (een deel?) van de post staakte.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Sicco

Zucht, er zal ook eens ??n ding goed gaan bij Meta Media (behalve het direct afschrijven van mijn geld). Ik weet nu weer waarom ik mijn abbo indertijd weer heb opgezegd, wat een waardeloze uitgever.

Nou, kan ik er weer achteraan [}:)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Sicco

Zucht, er zal ook eens ??n ding goed gaan bij Meta Media (behalve het direct afschrijven van mijn geld). Ik weet nu weer waarom ik mijn abbo indertijd weer heb opgezegd, wat een waardeloze uitgever.

Nou, kan ik er weer achteraan [}:)]

Ik heb de mijne ook nog niet ontvangen, terwijl die normaal al op maandag in de bus liggen.
Het is geen excuus, maar de verzending gebeurt niet bij MetaMedia (of ThinkMedia). Dat wordt gedaan bij de drukker. Men is dus ook afhankelijk van een ander bedrijf. Bovendien kan je dus niet zeggen of de fout bij de verzending is gebeurd of bij de post.

Ik kreeg deze week een mailtje van een abonnee wiens MSM gepost was bij iemand anders (ook een abonnee), terwijl het blad correct verpakt was en het adres correct aangegeven. [xx(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

T03

Goede kritiek moet kunnen, deze kan gebruikt worden als barometer voor de redactie. Effe zeggen wat wij mis vinden vind ik niet slecht zolang het  positief bedoeld is en het blad ten goede komt.
Proberen een blad op enkele dagen op de markt gooien is niet aan mij besteed, ieder zijn beroep en zijn verantwoordelijkheid, Metamedia verkoopt, ik betaal ervoor.
Persoonlijk vind ik de inhoud van dit nummer beter als het vorige.

SpGr
Marc



citaat:
Geplaatst door loebaske

De redaktie kan niet voor iedereen goed doen...
voor de eene is alles te doen over banen, de andere voor scenery enz enz
maar telkens ik ons lijfblad openslaat ben ik verwonderd wat men klaar speeld op enkele weken [:)]
En je moet maar eens proberen om op enkele (14dagen ??) zo een blad op de markt te gooien, en wie beter kan presteren moet zich waarschijnlijk aanmelden op de redaktie, de bloemen staan al klaar  [:D][:D]
Wie in een club zit en er is een maandbladje, dan moet je daar maar eens in neuzen, je gaat achter overvallen van de enkele blaadjes aan inspiratie en de massa aan publi......
OK de club moet ook zijn inkomsten hebben, en dan is het aanvaardbaar dat er niets/geene bal in het clubblad staat, maar ....MSM moet aan alle wensen voldoen....

Was effe men mening

"I have a train riding in my brain"