Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

IN de sneeuw

Gestart door argilla, 02 december 2010, 10:53:42 AM

argilla

Een Alco RS-3 zwoegt tussen sneeuwmuren van Lake Vallay ( Laakdal)naar  Stanford Junction om daar 12 refrigirator cars en 2 dome cars te gaan halen op de Santa F? RR zijtak en af te leveren in Yellow City ( Geel) . Dit op een hoogte van 1694m dalend naar 463 m.

imgIMGhttp://i1192.photobucket.com/albums/aa333/maarekske01/P1040781.jpg/IMG/img

imgIMGhttp://i1192.photobucket.com/albums/aa333/maarekske01/P1040780.jpg/IMG/img




Het tuinspoor is op schaal 1/29  Aristocraft matriaal. Oude rails van LGB ( worden vervangen) Er wordt volop vernieuwd met nikkel ( geen oxidatatie) ook van Aristo.Minimum boogstraal 12 feet  Grootste straal 16 feet, all switches #6 converted to DCC protocol. Favoriete spoorwegmaatschap. Santa F? nu BNSF ( vroeger ook wel de ATSF genoemd) na de merge met Burlington Nothern. Plaats: de Apalachen ,oostkust USA



PS: ik kan niet rijden in de sneeuw. DCC geeft kortsluiting. Je kan wel rijden als battery controlled hebt.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Willems

#1

De dienstregeling bij mij is helemaal opgegeven

Vannacht heeft het weer veel gesneeuwt dus is ook de busdienst gestaakt, gelukkig heeft het dorp internet anders zou de buitenwereld niet weten dat er niet meer bevoorraad wordt, als de wind gaat liggen kunnen misschien ADAC en RESCUE heli's de winkels bevoorraden

en het is nog maar net december[:0][V][;)]
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

argilla

#2
Mooi zo Willems ! Er gaat niets boven een tuinspoorweg in het sneeuwlandschap Top man ![:p]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

eddy

#3
Hoi Argilla,

Ik ben geinteresserd in die LGB rails,ga toch live steam rijden.Laat maar een seintje als je ze wegdoet.


groeten eddy

ToThePoint

#4
Knap zo die loc in de sneeuw.
Kan geen tuinspoor maken want het staat vol groenten hier.
Een trein tussen de patatten of prei, over creatief gesproken te spreken.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI