Ik kom er ook bij!

Gestart door Bastian, 23 november 2010, 20:23:43 PM

Bastian

Mijn naam is Bas, ik word in Januari 17, en ik heb weinig ruimte. (Ongeveer 1 bij 2 meter) En ik heb modeltreinen altijd interresant gevonden. Ik heb al idee?n voor een baan, maar ik heb totaal geen ervaring, en ik kan wel wat hulp gebruiken.

Metpetergaathetbeter

Bas,
Welkom op MSM-forum en ik hoop dat wij je kunnen helpen!
Groeten Peter[;)]

Gerolf

Welkom, Bas

Ervaring komt met vallen en opstaan. We zullen proberen om valpartijen te voorkomen [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Bas, van harte welkom op het MSM-forum.

En, bas, je hebt nog de tijd om je te bedenken. Om een andere hobby te kiezen nu het nog niet te laat is. Want eenmaal je besmet bent met het Modelpsoorvirus, ben je besmet voor het leven... [:D]

Maar ik moet er bij zeggen, het is een ontzettend aangename besmetting. [:D]

Zonder gekheid, welkom, en vooral, wees niet verlegen om een vraag te stellen. Er zijn hier geneog enhousiaste kenners om op elke vraag een antwoord te bieden.[;)]

Mijn vraag aan jou: gezien je beperke ruimte, heb je al een idee hoe je die zou willen invullen? (schaal 1 diorama, schaal N baantje,...)?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

railman56

veel plezier met de hobby Bas
1 op 2 is niet veel maar wel haalbaar
goed nadenken en raad vragen
succes
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

doomslu

Ik ben altijd blij als er jonge mannen bijkomen. Welkom Bas!

Jouw ruimte is nu niet veel, maar pin je daar niet te veel op vast. Over enkele jaren heb je misschien veel meer ruimte. Maak eens een minibaantje of een forum-module? [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

Dag Bas,

Ook een kleine baan kan heel wat mogelijkheden bieden.