Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Weg met de sneeuw...

Gestart door evan, 18 november 2010, 15:11:11 PM

Pol

#30
[:D][:D][:D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

evan

#31
[:D][:D][:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

#32
citaat:
Geplaatst door Pol
Haha! De Gerolf kwam als eerste af met schaduwplekken h?! [}:)][:D][:D]
Een rondje Gerolfje-plagen [?] geen probleem, hoor [:D]
Ik wou alleen de modelbouwers ertoe aanzetten om eens "buiten te komen" m?t hun ogen open [}:)] [;)] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

#33
citaat:
Geplaatst door Gerolf  
Ik wou alleen de modelbouwers ertoe aanzetten om eens "buiten te komen" m?t hun ogen open [}:)] [;)] [:D]



Daar begint het idd. bij.  Niet eerst de fabrikanten hun boekskes openen, maar eerst rondom je heen kijken wat je wil maken.

Volledig correct![^]

Grts
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Pol

#34
Dat probeer ik nu al heel de tijd te zeggen hoor! [;)][:D][:D][:D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

evan

#35
Hoi,

Wat sfeerbeelden van op vakantie (British Columbia Ca.)

Hier had het al 2 weken niet gesneeuwd en toch volop zon.  Ik ben een natuurliefhebber, maar snap het toch niet altijd.
Op een modelbaan streeft men altijd naar een "ideaal" en in het echt aanvaarden we wat er is zonder er al teveel bij stil te staan.  Al staat er een paarse boom in de wei[:D]





Groetsels
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#36

[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

martintje

#37
gewoon een spotje erop schijnen vanaf 1 stand, en alles wat schaduw is op het kleine diootje leg je sneeuw neer, zit je altijd goed [:)]
Mvg Marty

René

#38
Er ligt ook ergens een show Leopard in je diorama.  [:D]

René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Pol

#39
Dat wilde beest is volgens mij toch niet helemaal op schaal hoor! 't Is niet als kritiek bedoeld hoor, want ik vind hem heel mooi "nagemaakt"! [:D][:D][:D]

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

evan

#40
Zo wild is chessie nu ook weer niet[:D]  Maar geef toe de kleuren komen goed overeen[8]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Pol

#41
citaat:
Geplaatst door evan

Zo wild is chessie nu ook weer niet[:D]  Maar geef toe de kleuren komen goed overeen[8]



Inderdaad! Ik mis alleen nog zo'n Preiserke dat met z'n handen in de lucht om hulp roept bij het zien van deze monsterachtige kat (ook al is het waarschijnlijk van karakter echt wel een lieverdje, maar was Kingkong dat eigenlijk ook niet?)

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

amest

#42
hebben we die poes niet nog eens gezien?[;)]

die eerste foto van BC was dat vanuit een vliegtuigje / helikopter?
groeten,

Arvid

RudiD

#43
Groot statief zeker?

evan

#44
Ben Alpinist[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.