Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Waalse (ver)bouwsels

Gestart door tonycabus, 03 september 2005, 22:32:34 PM

tonycabus

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Kedeng Kedeng

Mooi mooi, ik zou alleen de kappen al willen

janjozef

allemaal zelfbouw in spoor-O ?? fantastisch werk.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Havoc

Ja wadde! Die zijn daar serieus goed bezig zou ik zeggen. Prachtig werk. Tijd om mijn frans eens bij te schaven en wat meer op het franse forum te gaan kijken. Zelfbouw is daar precies levendig.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Kedeng Kedeng

Na die bruinen goederenwagen is een foto met een reeks 91 en
nog twee anderen treinen, maar deze zijn bewerkt
wat mogen wij niet weten[:D]

n/a

U kunt de twee andere locs aan PFT/St Ghislain (10 11 september) zien!!

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

Na die bruinen goederenwagen is een foto met een reeks 91 en
nog twee anderen treinen, maar deze zijn bewerkt
wat mogen wij niet weten[:D]



tonycabus

Die 72 en nog andere dingen moeten een verrassing blijven voor de open-deur-dagen van het TSP, zoals Laurent al zei, op 10 en 11 september in St. Ghislain
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

svvander

Knap heel knap! Hoed af voor deze bouwer (of zijn het bouwers?)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

tonycabus

Moustique is de bouwer, Laurent (Laufbe) de schilder.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

tonycabus

Ik zou zelfs zeggen eens wat meer te gaan kijken op http://www.trainminiaturemagazine.be en klikken op "forum train miniature"

Velen van hen komen ook hier kijken!
Er werd in St. Ghislain (TSP-hangar) zelfs voorgesteld deze twee fora te laten samensmelten: de Walen zijn erg ge?nteresseerd in wat hier gebeurt zoals velen hier graag gaan kijken wat daar aan de hand is.
Er zijn verschillen in mentaliteit, maar dat hoeft ?cht geen bezwaar te zijn.
In St Ghislain hebben de waalse leden een mooie dag beleefd, ??n van hen is trouwens erg actief lid van de PFT/TSP, "Phil".
Zonde dat de oproep aan deze kant niet zo serieus werd genomen als die bedoeld was. Misschien had ik zelf wat explicieter moeten zijn hierover... Mea culpa!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

rgp

Dag,

Tony een goed idee;  zelf ben ik ook het forum fido.trains.  Daar schrijft iedereen in zijn taal en er is geen probleem.

Het grote voordeel is dat je de kennis van minstens twee taalgroepen tegelijk hebt, of er moeten er denken dat ze alles weten en de anderen niet nodig hebben.

Roland

Havoc

Roland, heb je bezwaar om de volledige url eens te geven van dat forum? Met fido.trains kom ik nergens, zelfs niet met google. (beter gezegd, met google kom ik overal behalve daar...)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

fido.trains is een newsgroup, die gaat niet via het WWW, maar via een variant op e-mail. Via Outlook is dat te bereiken.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Meeste newsgroups zijn via een url te bereiken. Trouwens, Outlook heb ik helemaal niet. Maar komt in orde, was alleen niet duidelijk uit de post.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

rgp