Instant Display-Diorama

Gestart door evan, 13 november 2010, 16:11:38 PM

Paulogic

Wreed goed idee om dit in MSM te plaatsen.
Het resultaat op zo'n korte tijd is heel erg indrukwekkend [:p]
Mooie loc trouwens.
mvg,
Paul(ogic)

martintje

Evan, wederom een appeteitelijk stukje huisvlijt :)
Ik zou alleen de grastoefjes die je op het ballast hebt geplant onder het ballast geplant hebben voor het ballasten, en dan de grassprietjes weer tevoorschijn geborsteld na het ballasten.
Maar ben blij dta er weer een modelbouwert opstaat die durftte zeggen dat mooi modelbouwen niet veel tijd kost, lelijk modelbouwen kost vaak meer tijd [;)]
Topstukkie Evan [:X] ( op je voorhoofd)
Mvg Marty

evan



Thx gents [:)]

@ Marty,

Goede tip maar bij HO lijkt het me moeilijker dan bij een grotere schaal, maar ik ga het ns proberen.

Groeten
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

martintje

zucht, Evan, had dan even gekeken in Utrecht, ik was het 3 dagen aan het demo?n [:D]
Mocht je volgende week komen, laat ik het je wel even zien [:)]
Mvg Marty

evan

Sorry Mart[:(]  Ik heb m'n moeder beloofd te helpen volgende Zaterdag.

Maar ik heb die demo van je te goed[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Evan,
instant beauty in instant time[:0][:0][:0]
Groeten Peter[;)]

just4fun

citaat:
Geplaatst door evan

... voor de aanwervingen van de Civiele bescherming ...


Puike job! Heb ik ook enkele jaren gedaan. Met de beelden dit weekend op TV voelde ik veel kriebelen. Heb ook hard met de mensen te doen en puik werk van alle hulpdiensen!

Schrijf dat artikeletje maar. Puik werk, mag gezien worden.

Paul

PS.: ik ben aards op de wijze waarop jij u tijd kan besteden.

evan

Bedankt voor de reacties en interesse!  Het is leuk om te weten dat het in de smaak valt bij jullie.  Het stimuleert dan weer om op het forum te blijven plaatsen.

Groeten


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Zoals gezegd, heb ik het dioramaatje nog even buitengezet voor het donker werd.

Snel snel snel[:)]

Hier nog wat fotootjes:







En ineens kwam er mist op[:D][:D][:D] (potje kokend water tussen de lens en het stukje)





Ik merk wel dat ik de rotsen best nog wat meer tinten moet geven dus dat zit er nog aan te komen.

Groeten[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Stefan Appelmans

Waow! Echt prachtig gedaan. 10/10!
stefan.

Durango

Zeeeeeeeeeeeer mooi gedaan Evan[:D]
Ben bijna zover dat ook ik kan gaan zien wat sculptamold anders is als gips. Lichter uiteraard[;)]
Ik wou voor volgende week nog wat bestellen maar dat komt in januari wel weer.[:D] Voorlopig kan ik vooruit.
Hoe groot is de pot Onetime? Ze zijn te krijgen van klein tot aan een Gallon.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Michiel

Evan,

erg indrukwekkend! Een stukje waar ik een half jaar aan werk, doe jij in een paar uur. En het resultaat is oogstrelend. [:p][:p][:p] 't Is te merken dat je modelbouw in de vingers hebt zitten. En, op je artikeltje in MSM hoe je dit hebt klaar gespeeld, zit ik ongeduldig te wachten! Begin er maar aan! (schrijf-schrijf kribbel-kribbel) [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

citaat:
Geplaatst door Durango


Hoe groot is de pot Onetime? Ze zijn te krijgen van klein tot aan een Gallon.



Hi Mr Silverton [:D]

Deze pot is ??n van 4 liter.  De prijs weet ik niet meer[8)]

Ik ga nog wel eerst verder experimenteren alvorens ik er volledig van overtuigd ben.  Bijvoorbeeld ga ik Vanavond de rotsen nog wat donkerder maken en dit weekend ga ik "tussendoor" een sneeuwlandschap maken/proberen [8D]

Groeten

@Michiel,

Van het artikel ga ik zeker werk maken!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Arbeco

Evan, het ziet er echt prachtig uit! Vooral die close-up foto's zijn bijna niet van echt te onderscheiden. Zou nog wel eens een complete baan van je willen zien...[:p]

Succes verder, ga zo door!

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

evan

Ik heb de rotsen nog wat donkerder gemaakt en hier laat ik het voorlopig bij.

Het is de bedoeling dus om er locs op te fotograferen.  Dus snel 2 exemplaren Modern en klasiek.

Binnenkort plaats ik ns in een andere toppic of zo wat Canadese locs op het stukje met beter licht want dit is telkens maar met een bureaulamp.

Groeten en nog ns bedankt voor alle leuke reacties[:)]

Meer donkere rotsen

Detail aan het water

Modern (SD 70 MAC)

Klassiek (4-6-0 Baldwin)


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.