Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

gestopt

Gestart door jeroen, 11 november 2010, 17:36:15 PM

Gerolf

#30
Leuke foto, Jeroen [:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

jeroen

#31
gestopt

marc goovaerts

#32
Schattig gebouwtje !
Heb je ook een foto van de andere zijde ?

jeroen

#33
gestopt

marc goovaerts

#34
citaat:
Geplaatst door jeroen


Die achtergevel was een gesloten muur.



Simpeler en vollediger kan niet [:)] Was de andere zijgevel al even blind ? Dan hebben we eigenlijk alle info bijeen.

jeroen

#35
gestopt

vanmiegroet

#36
Je weet toch dat er tegenwoordig aan de koniklijke halte, nog pijlers staan van een andere brug?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

jeroen

#37
gestopt

Havoc

#38
citaat:
Schattig gebouwtje !
Heb je ook een foto van de andere zijde ?


Als ik me goed herinner staan er in Merelbeke nog enkele van die huisjes op wat eens de rangeerbundel was.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

jeroen

#39
gestopt

jeroen

#40
gestopt

PeterC

#41
citaat:
Geplaatst door jeroen

...


Een gebouw (waterzuivering,...?) dat vlakbij vorig station ligt...




Jeroen, dat is een 'Archimes-schroef' die gebruikt wordt om water te pompen naar een hoger gelegen gedeelte - niet noodzakelijk van een waterzuiveringsstation (maar er wel veelvuldig te vinden).

Ik volg je draadje al lang 'in stilte' en altijd 'leuk' te zien dat er nog drie-rail rijders zijn [;)]  Ik blijf volgen!

Groetjes, Peter


jeroen

#42
gestopt

kasteel

#43
jeroen
het zijn de regenwater pompstations van de diep liggende Antwerpse ring en tunnel
Er ligt daar geen waterzuiveringsinstallatie - maar die spiralen worden daar wel gebruikt ( waterzuivering Antwerpen = Schijnpoort - de 'paaseieren' )
Jan

jeroen

#44
gestopt