Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

gestopt

Gestart door jeroen, 11 november 2010, 17:36:15 PM

Johan 18

#15
Efkes aan onzen Albert vragen dat hem wat fotokes kan maken en doorsturen.
Doet hem ook eens iets nuttig van onze centen.

Johan.

jeroen

#16
gestopt

dirkkerckhofs

#17
Als ge u maar amuseert h? Jeroen! De vergelijking met het fantastische festival Couleur Caf? waar ik dit jaar ook weer was, vind ik heel goed [;)]
citaat:
Geplaatst door jeroen

Kan perfect allemaal !
Denken we maar aan het zuiders festival "COULEUR CAFE" (tevens in Brussel) waar er onder de oude perronkappen een bar wordt geplaatst en palmbomen staan. De combinatie met de graffiti maakt het geheel nog verder af.
Door Belgische graffiti te gebruiken wordt het idee van een "puur Belgisch baantje" alleen nog versterkt !



jeroen

#18
gestopt


jeroen

#19
gestopt

jeroen

#20
gestopt

railman56

#21
laat maar komen die foto's.
tussen haakjes, heb je nooit last van condensatie met die golfplaten?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

jeroen

#22
gestopt

railman56

#23
Doet zich vooral 's morgens voor

opwarmen en afkoelen van vochtige lucht volgens de wetten van de logica geeft condensatie. dit is enkel op te lossen met het aanbrengen van goede verwarming en/of valse plafond. maar dan ben je het natuurlijk licht kwijt.
modelbaan afdekken is misschien ook een oplossing op korte termijn?
en inderdaad ervaring mee met mijn vader zijn duivenhok. oplossing was isoleren en valse plafond.
niet te lang wachten met een oplossing want elektrische storingen zullen niet uitblijven met alle nare gevolgen.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

jeroen

#24
gestopt

jeroen

#25
gestopt

railman56

#26
zeker doen jeroen want het is zonde van al het werk dat je aan deze baan hebt besteed en nu deels verloren gaat.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Dirky

#27
als tijdelijke oplossing kan je ook gewoon een doorzichtige plastiekfolie onder het plafond spannen die de druppels dan in de juiste richting afleid. Let op, de folie tegenover het dak niet luchtdicht afsluiten! de temperatuur tussen dak en folie moet de binnentemperatuur zijn want de condensatie moet gevormd worden ertussen...

Je baan afdekken is ook OK maar je moet dan steeds weer de afdekking verwijderen als je wilt "spelen" ...

jeroen

#28
gestopt

jeroen

#29
getopt