Forum-meeting : Heist-op-den-Berg

Gestart door rixke rail, 08 november 2010, 12:45:13 PM

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Ik tel tot nu toe 15 personen die afkomen, da's wel nipt, natuurlijk, net genoeg voor het groepstarief ...
Voor de lunch achteraf 10 personen, die zeker zijn.
Ik zou deze inplannen tussen 13:00 en 13:30, zo is er nog wat tijd over in het museum zelf ... (Edit)
Mag ik dat zo doorgeven, of zijn er nog personen die het niet zeker weten ?
Modelspoorse groeten,
Eric.



Eric, ik kom ook het gehele programma (bezoek + eten)

Groeten Peter

krispy

Hallo Rixke rail

Kan je de lijst eens samenvatten , ik ga mee naar het museum , maar voor het etentje moet ik spijtig passen , juist dienen dag is er het oudste familielid ( zus van mijn pa ) die iedereen samenbrengt voor een eetentje beginnende rond 14 uur .
Is zwaar ziek geweest en wil absoluut nog eens iedereen samenbrengen , dus daar kan ik niet onderuit.

Waarschijnlijk kom ik met twee , mijnen oudste mag ook mee naar het museum [;)]
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

trainfreak

Ik weet nog niet of ik zal langskomen.
Maar als ik kom, dan doe ik toch het eten niet mee.

Ik denk dat ik gewoon op een andere keer ga, dan kan ik rustig rondkijken[:p]
Spoorse groeten
Dimitri

Steam.N

Als het nog niet te laat is, schrijf ik me eveneens in (zonder etentje).
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

rixke rail

Een voorstel van de dienst toerisme :

"Wij zouden het gepast vinden om onze bezoekers het streekgerecht aan te bieden (Pallieterstoverij) tegen de prijs van ? 13.95 per persoon. Drank niet inbegrepen."

Graag jullie mening, zodat ik zo vlug mogelijk een antwoord kan geven, en er gereserveerd kan worden.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Een voorstel van de dienst toerisme :

"Wij zouden het gepast vinden om onze bezoekers het streekgerecht aan te bieden (Pallieterstoverij) tegen de prijs van ? 13.95 per persoon. Drank niet inbegrepen."





Mij ok ! Als wij daarna maar niet zo zat zijn als Pallieter![:D]

Groeten Peter[;)]

erik de noorman

Voor mij ook ok. Let wel onder voorbehoud ik weet pas de dag voordien of ik kan komen. Ik zit zelf in de horeca.

Erik.

loebaske

Voor mij geen probleem, zet me maar op de lijst....

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

rixke rail

Er wordt gereserveerd voor 13 man, ik denk dat we daarmee ruimschoots genoeg plaats zullen hebben.
Ik hoop jullie massaal te verwelkomen op 6 maart !
Modelspooorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

factageklerk

Ik doe ook het volledige programma hoever staat het nu met deze meeting ?
 

loebaske

De einddatum naderd, Rixke kun je nog eens een update geven, het juiste adres en uur van samenkomst, zodat we zekers op de goede plaats en uur zijn [:)][:)][:)]
Ben blij dat er weer eens een meeting is..tot dan [^][^]

rixke rail

Het juiste adres is :
Kerkplein 1
Heist-op-den-Berg

Willen we daar afspreken ten laatste om 10:45, zodat we zeker om 11:00 stipt met het bezoek kunnen beginnen ?
Badgekes niet vergeten, zodat we mekaar herkennen !
Ik kijk er alvast naar uit ! Tot dan !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Steam.N

Spijtig genoeg moet ik afhaken.  Plots iets tussengekomen.
Ik had jullie graag een eerste keer ontmoet.  Zal voor een volgende keer zijn.
Veel plezier, de 6de.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

wisselstromer

hier vant zelfde mannen
ik moet jammer genoeg afzeggen
er is iets tussen gekomen
jammer maar helaas
de volgende keer probeer ik er terug bij te zijn
veel plezier zondag
wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer