Forum-meeting : Heist-op-den-Berg

Gestart door rixke rail, 08 november 2010, 12:45:13 PM

Alain

Eric, mij mag je inschrijven voor zondag 6 maart. Ik volg het volledige programma, bezoek, en natuurlijk het eten en drinken achteraf.

Groeten

Alain

PS Moet maar op tijd en stond de rekening doorgeven waar we alles moeten vereffenen. Is maar een kleine 4 maand meer.

wisselstromer

ik ga ook het volledige programma meedoen

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

ik ga ook het volledige programma meedoen

wim



Ik ga dat ook doen ,maar 6 maart is nog veraf h?.Mocht ik om ??n of andere reden niet kunnen zal ik het zeker laten weten.

Gerrit

Gerolf

Ik zou ook alles wil meemaken, maar ik heb momenteel nog geen idee of ik het wel of niet zal kunnen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Ik zou ook alles wil meemaken, maar ik heb momenteel nog geen idee of ik het wel of niet zal kunnen.



Hetzelfde probleem stelt zich bij mij ook ! Maar als ik enigzins kan, dan kom ik zeker !
Groeten Peter[;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Ik zou ook alles wil meemaken, maar ik heb momenteel nog geen idee of ik het wel of niet zal kunnen.

Ik ook. GRAAG, maar te vroeg om te bevestigen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Alain

Hey jongens, je moet maar denken dat die dag je zoon of dochter trouwt. Moet je ook lang op voorhand kunnen vastleggen of ga je die dan ook teleurstellen.[;)]
Is maar 4 maand niet meer.

SuSke

Ik zou graag komen, maar kan niet.
Er staat al iets in mijn agenda.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

domie-o2

En deze west-vlaming komt ook!

dominiek

loebaske

Zal weer een gezellige bende worden....

erik de noorman

Indien mogelijk kom ik ook. Ik heb het museum al eens bezocht en het is zeker de moeite waard om het opnieuw te bezoeken. Ik ga ook ook voor het hele programma. Let wel ik weet pas de dag voordien of ik eventueel kan meekomen.

Erik.

rixke rail

Nu moeten jullie toch stilaan een idee hebben, h? mannen ...
Ik zou graag tegen begin februari weten wie er nu komt, en wie ook wil gaan eten ...
Diegene die al bevestigd hebben, hoeven niet meer te antwoorden.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Alain

Vooraleerst wil ik langs deze weg iedereen een gelukkig en gezond 2011 toewensen. Een goede gezondheid voor al jullie familieleden en gezin is waarschijnlijk het allerbelangrijkste.

Ik kom af voor het volledige programma. 1 persoon vanuit Torhout, wie wil kan meerijden. Stuur maar een PB.

bumper

Ik ga ook het volledige programma meedoen.
Groeten.
Ludo
 

rixke rail

Ik tel tot nu toe 15 personen die afkomen, da's wel nipt, natuurlijk, net genoeg voor het groepstarief ...
Voor de lunch achteraf 10 personen, die zeker zijn.
Ik zou deze inplannen tussen 13:00 en 13:30, zo is er nog wat tijd over in het museum zelf ... (Edit)
Mag ik dat zo doorgeven, of zijn er nog personen die het niet zeker weten ?
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN