Forum-meeting : Heist-op-den-Berg

Gestart door rixke rail, 08 november 2010, 12:45:13 PM

rixke rail

Zoals gezegd in een ander draadje, heb ik nieuws :
- Groepstarief (minstens 15 personen) : ? 1.00
- Dag af te spreken; ik heb de gegevens van de contactpersoon
Ik wil dit wel proberen te organiseren, als jullie akkoord zijn ... :I
Ik stel voor, dat jullie nu proberen overeen te komen welke datum geschikt zou zijn voor iedereen, misschien best na 01-03.
Op url="http://www.tento.be/musea/treinmuseum-schaalmodellenverzameling-pieter-nombluez"deze/url link vinden jullie een beknopt overzicht van wat er te zien is ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

chef garde

Rixke, niet geheel onbelangrijk, wat is dan de prijs onder 15 kandidaten???  Want hier online bieden zich meer dan 15 leden aan, maar eens de meeting nadert zul je al tevreden mogen zijn dat er 15 man afkomt.

eddy

Aan alle,
de gewone toegangsprijs is ?2 .
groeten eddy

Rochevalien

Ik ben daar ook nog nooit geweest en vind dit een zeer mooi initiatief : ik kom  dus af!

Gerrit

trainfreak

Ik zou er ook zee graag bijzijn.
Dus normaal ben ik van de partij!
Spoorse groeten
Dimitri

krispy

noteer mij ook maar alvast

Ik zal der zijn ( of mijn gezondheid moest het helemaal laten afweten )

Datum speelt voor mij zo geene rol , zondagnamiddag moet de jongste toch naar de GIRO en zijn wij dan thuis
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Gerolf

Als ik niet moet werken kom ik zeker. Momenteel heb ik daar nog geen idee van, want op het werk verandert er wat [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marctje

als ik nog geen werk heb kom ik af anders zit ik misschien in curcus vdab dan kom ik ook of ben aan het werk en weet dan mijn uren en dagen nog niet
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

marc goovaerts

Een unieke gelegenheid om het eindelijk eens te zien (kwestie van knoop doorhakken eigenlijk).
Toch graag zo snel mogelijk een definitieve datum om te kunnen aankruisen. Tenzij ze net dan - ja Krispy, je bent niet alleen - in het AZ weer in m'n buik willen rommelen op die dag [V], zal ik er zijn.

rixke rail

citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

Toch graag zo snel mogelijk een definitieve datum om te kunnen aankruisen.


Een voorstel : het eerste weekend van maart (hopelijk kan iedereen dan plannen en eventueel met collega's afspreken).
- zaterdag 5 maart (lijkt mij het beste)
of
- zondag 6 maart (in de voormiddag dan, want na 14:00 is het "normaal" bezoekuur)
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

krispy

citaat:
Een voorstel : het eerste weekend van maart (hopelijk kan iedereen dan plannen en eventueel met collega's afspreken).
- zaterdag 5 maart (lijkt mij het beste)
of
- zondag 6 maart (in de voormiddag dan, want na 14:00 is het "normaal" bezoekuur)
Beide data zijn voor mij OK
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Alain


Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door krispy

citaat:
Een voorstel : het eerste weekend van maart (hopelijk kan iedereen dan plannen en eventueel met collega's afspreken).
- zaterdag 5 maart (lijkt mij het beste)
of
- zondag 6 maart (in de voormiddag dan, want na 14:00 is het "normaal" bezoekuur)
Beide data zijn voor mij OK

zoals ik reeds vroeger schreef zijn er mensen(zoals ik) die wel op zaterdag moeten werken en op zondag niet !
Groeten Peter[;)]

Alain

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter
citaat:
Geplaatst door krispy
citaat:
Een voorstel : het eerste weekend van maart (hopelijk kan iedereen dan plannen en eventueel met collega's afspreken).
- zaterdag 5 maart (lijkt mij het beste)
of
- zondag 6 maart (in de voormiddag dan, want na 14:00 is het "normaal" bezoekuur)
Beide data zijn voor mij OK
zoals ik reeds vroeger schreef zijn er mensen(zoals ik) die wel op zaterdag moeten werken en op zondag niet !
Groeten Peter[;)]
Peter, in maart heb je toch al een nieuwe lading verlofdagen gekregen of niet soms? Voor je hobby moet je er iets voor over hebben.[;)]

eddy

Voor mij is zondag ook beter.Voor de liefhebbers zondag voormiddag is er een heeeeeele grote rommelmarkt in Heist O D Berg.

groeten eddy