MSM 100

Gestart door Geert, 07 november 2010, 22:37:16 PM

vanmiegroet

Vandaag iets grappigs tegengekomen.

Deze ochtend wou ik om nummer honderd gaan en toen bleek dat de winkel dicht was, dus in de namiddag teruggekomen naar die winkel.

In de namiddag kocht ik uiteindelijk nummer 100 van modelspoormagazine, nu een half uur wachten.

Om 16.36  of zoiets bleek dat mijn Pa om 8.00 (of zoiets) ook nummer
Honderd had gekocht. Dus had ik in minder dan 9 uur modelspoormagazine nummer honderd dubbel had.

Gelukkig heb al eentje omgeruild om mijn geld terug te krijgen.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Geert

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

Gelukkig heb al eentje omgeruild om mijn geld terug te krijgen.



Stel nu eens voor dat nu net dit nummer ooit eens veel geld kan opbrengen???

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

Vandaag iets grappigs tegengekomen.



Om 16.36  of zoiets bleek dat mijn Pa om 8.00 (of zoiets) ook nummer
Honderd had gekocht. Dus had ik in minder dan 9 uur modelspoormagazine nummer honderd dubbel had.

Gelukkig heb al eentje omgeruild om mijn geld terug te krijgen.



Ruben,

Abbonneer je, wanneer je betaald voor 2 jaar spaar je 1 of 2 nr uit !
(je moet niet naar de winkel en je riskeert nooit dat je nog eens 2x hetzelfde tijdschrift krijgt !

Groeten Peter[;)]



PS Je had een tijdje de primeur nl. nr 200 !![8D][:)][:D]

GHYSELS

Proficiat aan editie 100, ben zeer tevreden. Mijn vrouw is ook tevreden: ben nog nooit zo braaf en stil geweest in een weekend...

Al was het toch een huzarenstuk om er aan te geraken:
Normaal koop ik die in een winkel dichtbij het werk in Antwerpen, maar omwille van overvolle werkagenda ben ik er niet geraakt. Terug in Temse 's avonds bleek dat de enige winkel die MSM verkoopt niet geleverd werd, rap naar andere winkel in St Niklaas en daar uitverkocht  en andere gesloten.
De zaterdagmorgen terug naar winkel in Temse en nog steeds niet geleverd
Als de bliksem naar het shoppingcentrum en daar lag het laatste exemplaar. Ik had geluk want net na me was er nog iemand die er naar zocht...
Wat hebben we hieruit geleerd?
1) ik nog steeds het gevoel heb als tijdens mijn kinderjaren bij de komst van Sinterklaas
2) misschien toch een abonnement neem

Tom

--------------------------------------------------------------------------------
Tom Ghysels
Tom Ghysels

Spoor gerust eens op mijn baan!
http://www.flickr.com/photos/modelspoorbaan1_tom/

Paulogic

Gewoon doen : neem een abo. Super gemakkelijk, steeds correct in
de bus, en voordeliger van prijs. En koop ook zo'n verzamelbox
dat is kweenie hoe handig om deze mooie tijdschriften een
waardige opbergplaats te bezorgen.

Nope geen aandelen, enkel gezond verstand (allez... verstand...[:D] )
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

citaat:
Geplaatst door Paulogic

...
Nope geen aandelen, enkel gezond verstand (allez... verstand...[:D] )

Dus toch! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Blijf mijn MSM in de winkel halen. Zo heb ik iedere maand een ongeschonden magazine, wat bij de behandeling door de post/postbode helaas niet altijd het geval was. Het is duurder, maar een tweede nummer moeten kopen omdat het eerste doornat was (folie beschadigd) of helemaal gekreukt is nog duurder.[:0]
Met vriendelijke groeten
Peter

conducteur

citaat:
Geplaatst door Peter

Blijf mijn MSM in de winkel halen. Zo heb ik iedere maand een ongeschonden magazine, wat bij de behandeling door de post/postbode helaas niet altijd het geval was. Het is duurder, maar een tweede nummer moeten kopen omdat het eerste doornat was (folie beschadigd) of helemaal gekreukt is nog duurder.[:0]


Daar heb ik toch geen klachten over hoor. Het enige nummer dat ik opnieuw gekocht heb is nr 81, omdat doornat was van de gietende regen, en dat was mijn 'fout'.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Een mailtje of belletje naar de administratie volstaat meestal om een nieuw exemplaar toegestuurd te krijgen in geval van beschadiging door de post.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door doomslu

Een mailtje of belletje naar de administratie volstaat meestal om een nieuw exemplaar toegestuurd te krijgen in geval van beschadiging door de post.



Leuk om te weten ! [^] En bovendien erg klantvriendelijk ![^]

Groeten Peter[;)]

marc goovaerts

citaat:
Geplaatst door doomslu

Een mailtje of belletje naar de administratie volstaat meestal om een nieuw exemplaar toegestuurd te krijgen in geval van beschadiging door de post.


Als je dit kan garanderen (het magazine zonder vouwen en kreuken maandelijks in de brievenbus), dan zou ik er zwaar aan denken om ook een abonnement te nemen. Maar, zolang we met de huidige postbodes zitten, mag je maandelijks het tweede exemplaar automtisch klaar leggen. Dat ik dan waarschijnlijk best zelf zou komen afhalen, of je kan herbeginnen...

Metpetergaathetbeter

Marc,

Ik denk dat het dan aan de postbode ligt die jouw postbedeling doet ! Ik heb nog nooit een beschadigd ex. toegestuurde gekregen( ook andere tijdschriften die maandelijks verschijnen werden mij steeds onbeschadigd aangeleverd).

[^]Vaak wordt de Post geviseerd, maar als het er opaankomt om eens in de bloempjes gezet te worden dan vergeet men die mensen, die vaak in moeilijke omstandigheden (sneeuw en ijzel !)moeten werken en die vaak als stuntmannen moeten werken om je post (en dan nog op de juiste dag en liefst nog een dag vroeger!) bij iedereen in de brievenbus te krijgen. Dit mag toch ook eens gezegd worden ![^][^]

Groeten Peter

stevend

Bij mij komen ze ook ongeschonden in de bus.

Maar als dit zo'n probleem heeft (in dit is gericht naar de admins),
Waarom bestaat er geen digitale boeken,de zogenaamde E-books.
Mits betaling kan je ze dan doorgesteurd krijgen. Geen postbode nodig, en altijd stipt op tijd.
Of een site waar alles (tegen betaling uiteraard)kan geraadpleegd worden?

Mvg Steven

Thommy

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Marc,

Ik denk dat het dan aan de postbode ligt die jouw postbedeling doet ! Ik heb nog nooit een beschadigd ex. toegestuurde gekregen( ook andere tijdschriften die maandelijks verschijnen werden mij steeds onbeschadigd aangeleverd).

[^]Vaak wordt de Post geviseerd, maar als het er opaankomt om eens in de bloempjes gezet te worden dan vergeet men die mensen, die vaak in moeilijke omstandigheden (sneeuw en ijzel !)moeten werken en die vaak als stuntmannen moeten werken om je post (en dan nog op de juiste dag en liefst nog een dag vroeger!) bij iedereen in de brievenbus te krijgen. Dit mag toch ook eens gezegd worden ![^][^]

Groeten Peter



idem, nog nooit een slecht exemplaar gehad of gekreukt. 1 keer gehad dat er een scheur in zat en een nieuwtje gekregen [:D]. En dat is dan ook al weer enkele jaren geleden.

abonnement komt gewoon veel goedkoper uit
Greetz

Thommy

doomslu

citaat:
Geplaatst door stevend

Bij mij komen ze ook ongeschonden in de bus.

Maar als dit zo'n probleem heeft (in dit is gericht naar de admins),
Waarom bestaat er geen digitale boeken,de zogenaamde E-books.
Mits betaling kan je ze dan doorgesteurd krijgen. Geen postbode nodig, en altijd stipt op tijd.
Of een site waar alles (tegen betaling uiteraard)kan geraadpleegd worden?

Mvg Steven

Verwacht niks in die zin op korte termijn, maar er is al over nagedacht. Dus, wie weet... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *