MSM 100

Gestart door Geert, 07 november 2010, 22:37:16 PM

Baureihe 103

citaat:
Geplaatst door gjvdz

[:D]
Waarom heb ik het gevoel dat iedereen hier op hete kolen zit...[;)][:D]



Ach was zomaar een gedachte wolkje [;)]
Bestaat er een andere hobby.

Michael

Ik wil geen roet in het eten gooien, maar ik heb alle nummers van MSM en het eerste nummer is 0, dus dan is nummer 99 het honderste nummer aangezien we zijn begonnen bij 0. Dus eigenlijk is iedereen druk met uitkijken naar het 101 nummer in de reeks wat nummer 100 krijgt. Volgen jullie nog??[:D][:D][:D]
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dikken

citaat:
Geplaatst door nmbsverzamelaar

Ik wil geen roet in het eten gooien, maar ik heb alle nummers van MSM en het eerste nummer is 0, dus dan is nummer 99 het honderste nummer aangezien we zijn begonnen bij 0. Dus eigenlijk is iedereen druk met uitkijken naar het 101 nummer in de reeks wat nummer 100 krijgt. Volgen jullie nog??[:D][:D][:D]



Precies een Marklin Loc met een verkeerde nummering!! [:D][:D][:D][:D]
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

Gerolf

Het nummer 100 is misschien wel het de 101ste uitgave, maar daarom blijft het nog wel nr 100 [;)]
Dat nr 0 heb ik ook, maar dat was vooral een "teaser", een dunne bijna-flyer: Er stond zo goed als niks in dat daarna niet uitgebreid beschreven werd [:)]
... maar wel goed geprobeerd om ons op een dwaalspoor te brengen [:D] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Inderdaad er wordt nergens gesproken over nr 101 dat dan eigenlijk de 102de uitgave is maar over nr 100 wat de 101ste is
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Johnnytrein

Paul, wil jij na het zien van die gezichten van forummers ook nog slapen? Ik heb zo al genoeg nachtmerrie's hoor.[:D]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dikken

En toch, Ik blijf benieuwd of we een extraatje krijgen bij deze jubileum uitgave?[:p]
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

Michael

Nr 100 staat op de MSM site en extra een kalender voor 2011, ben ik blij mee, (een kinderhand is snel gevuld).
Nog even geduld dan kunnen we dit nummer kopen, vanaf 14 januari ' 11 in de winkel.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

T03

En dan is er ook nog dat n?0 van Juni/Juli 99 is en nummer 1 van Sept/Okt. Misschien was er nog een nummer/flyer in Augustus wat ons dan op 102 brengt! [:D]Grapje[:D]lol[:o)]

SpGr
Marc
citaat:
Geplaatst door nmbsverzamelaar

Ik wil geen roet in het eten gooien, maar ik heb alle nummers van MSM en het eerste nummer is 0, dus dan is nummer 99 het honderste nummer aangezien we zijn begonnen bij 0. Dus eigenlijk is iedereen druk met uitkijken naar het 101 nummer in de reeks wat nummer 100 krijgt. Volgen jullie nog??[:D][:D][:D]

"I have a train riding in my brain"

gjvdz

Haha,
ik kijk ernaar uit. Dat wordt een feestdag op mijn kalender[:D][:D]
Mvg Giel-Jan

doomslu

Ik geloof dat dit de eerste keer is dat ik moet wachten tot bladzijde 3 alvorens ik de komst "officieel" kan aankondigen. [;)]
Nog een paar nachtjes slapen... [:D]

De website is aangepast www.modelspoormagazine.com

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

eddy

Ben benieuwd naar het artikel van onze clubbaan.T'is een hele eer om als klein clubje een plaats te krijgen in het jubileumnummer.[:I]
groeten eddy

janjozef

allee we zijn weer in verwachting [:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Kees-Jan

Whoehee een Traxx in N spoor op Minitrixbasis. Maak me gek [;)] ben erg benieuwd.

Kees-Jan

hobbyist

Heb het vandaag ontvangen. Leuke kalender met de verschijningsdatums. zeer geslaagd.