Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

NIEUWE NORMEN MODULES ( ADMINS)

Gestart door argilla, 30 oktober 2010, 11:44:54 AM

conducteur

#15
stel: met alle beschikbare modules is het onmogelijk om de baan rond te maken, dan zit je met een probleem als dat omloopspoor niet voorhanden is.....
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ToThePoint

#16
citaat:
Geplaatst door conducteur

stel: met alle beschikbare modules is het onmogelijk om de baan rond te maken, dan zit je met een probleem als dat omloopspoor niet voorhanden is.....



Heb gezien dat niemand de extra voorziening gebruikte (ingericht had) op de laatste tentoonstelling.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Gerolf

#17
citaat:
Geplaatst door conducteur

stel: met alle beschikbare modules is het onmogelijk om de baan rond te maken, dan zit je met een probleem als dat omloopspoor niet voorhanden is.....

Laat diegene die je dit heeft ingefluisterd het eens zelf uitleggen op ons forum, h?.
.. en dat geldt voor andere opmerkingen "door jou" ook [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

#18
citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door conducteur

stel: met alle beschikbare modules is het onmogelijk om de baan rond te maken, dan zit je met een probleem als dat omloopspoor niet voorhanden is.....

Laat diegene die je dit heeft ingefluisterd het eens zelf uitleggen op ons forum, h?.
.. en dat geldt voor andere opmerkingen "door jou" ook [;)]





Groot gelijk Gerolf.
Waar die kwakkel weer vandaan ?? [;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

conducteur

#19
Neen, het komt niet van Tony ofzo. Ik zou opteren om dat spoor te laten liggen. Het kan toch zijn dat je de  baan niet volledig rond kan maken? Een optie zou zijn om het landschap, in de vorm van een licht hellende heuvel, over het omloopspoor verder te bouwen. Zo krijg je extra diepte en het omloopspoor blijft er
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

argilla

#20
Jongens aub.... men spreekt nu reeds van 2012 in Mechelen.
Dus begint het echt wel te dringen dat de "nieuwe" normen voor de modules gepost worden en de "oude niet geldende normen " deruit gaan aub admins fris dit forumbaan op [:D][;)]
Zoals het nu is , is het warboel aan info( daarmee niet gezegd zijnde dat info ..... enfin je weet wel)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Thommy

#21
ik zou graag eens de normen willen weten. M'n tijd begint nu eindelijk terug te komen (verbouwingen zijn bij af) en m'n handen jeuken wel wat.

Greetz

Thommy

doomslu

#22
citaat:
Geplaatst door Thommy

ik zou graag eens de normen willen weten. M'n tijd begint nu eindelijk terug te komen (verbouwingen zijn bij af) en m'n handen jeuken wel wat.



http://www.modelspoormagazine.com/index.php?option=com_content&view=article&id=247&Itemid=102&lang=nl

En kom ons ook in Genk eens bezoeken. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

#23
citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Thommy

ik zou graag eens de normen willen weten. M'n tijd begint nu eindelijk terug te komen (verbouwingen zijn bij af) en m'n handen jeuken wel wat.



http://www.modelspoormagazine.com/index.php?option=com_content&view=article&id=247&Itemid=102&lang=nl

En kom ons ook in Genk eens bezoeken. [;)]



zal te zien zijn, Brugge - Genk is ietwat te lang sporen (heb ik 2j geleden terug ondervonden)
Greetz

Thommy

dgrr57

#24
citaat:
Geplaatst door Thommy

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Thommy

ik zou graag eens de normen willen weten. M'n tijd begint nu eindelijk terug te komen (verbouwingen zijn bij af) en m'n handen jeuken wel wat.



http://www.modelspoormagazine.com/index.php?option=com_content&view=article&id=247&Itemid=102&lang=nl

En kom ons ook in Genk eens bezoeken. [;)]



zal te zien zijn, Brugge - Genk is ietwat te lang sporen (heb ik 2j geleden terug ondervonden)

Inderdaad, maar het is wel een 'direkte' verbinding [;)]

Thommy

#25
citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door Thommy

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Thommy

ik zou graag eens de normen willen weten. M'n tijd begint nu eindelijk terug te komen (verbouwingen zijn bij af) en m'n handen jeuken wel wat.



http://www.modelspoormagazine.com/index.php?option=com_content&view=article&id=247&Itemid=102&lang=nl

En kom ons ook in Genk eens bezoeken. [;)]



zal te zien zijn, Brugge - Genk is ietwat te lang sporen (heb ik 2j geleden terug ondervonden)

Inderdaad, maar het is wel een 'direkte' verbinding [;)]



normaal kom ik de zondag eens langs. Heb iemand gevonden om mee te rijden [:D]
Greetz

Thommy