Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

't is hopeloos

Gestart door neos, 29 oktober 2010, 03:57:17 AM

neos

Twee jaar geleden een idee laten broeden en nu tot werklelijk laten komen om een polderbaantje in H0e veldspoor te bouwen. Het heeft een jaartje in de kast gelegen mar is nu heel re?el aan 't worden. Heb een heel jaar op regenachtige dagen aan dat spul gewerkt. 't Is te zeggen aan de voorbereidingen. Gebouwtjes gemaakt, geverfd, locs en wagons ineen geknutseld enz.

Had al wat veldspoor liggen, maar kom nog 4 lengtes te kort.

Nu kan ik wel bij een bekend handelaar die 4 rails krijgen, maar geen railverbindingen...... Ik sta hier met alles gereed en kan niet voort omdat of de rails niet te krijgen zijn bij de meeste handelaars of de railverbindingen niet.

't Is enkel H0 dat de klok slaat...

Er is geen vraag naar is de gekende slogan, kent ge het? Nochtans zag ik in Mechelen dat een heel groot deel van de tentoongestelde baantjes geen HO waren.

Begrijpe wie begrijpe kan...


Greetz,

Marc



 

Kees-Jan

N spoor rail verbindertjes van Roco of Fleischmann. Die gebruik ik ook voor mijn Roco H0e rails.

succes.

Kees-Jan

neos

Thanks, Kees-Jan.

Ik ben hiermee goed geholpen. maar eerlijk gezegd had die handelaar dat ook wel mogen weten.

Greetz,

Marc

 

minibaan

Mijn reactie komt misschien wat laat maar ik wil toch even laten weten dat Peco uitstekende raillassen aanbiedt onder het nummer SL-110. Deze zijn zowel voor H0e als H0m geschikt, passen uitstekend, makkelijk om een draad aan te solderen en vooral lang genoeg wat van belang is in bogen. Peco is verkrijgbaar bij o.a. Jocadis en ook bij Hünerbein in Aachen. Deze laatste heeft veel in stock, een aanvaardbare prijs en uitstekende service voor verzending.