Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Z treffen in Zell 2010

Gestart door mahtoska1, 27 oktober 2010, 20:38:32 PM

mahtoska1

Het is weer zo ver.
7. Modellbahn-Ausstellung in Zell (Mosel) met vooral Z banen.
citaat:
Hallo allerseitZ,



zum siebten Mal veranstaltet der Gewerbeverein der Stadt Zell (Mosel) e.V. eine Modellbahn-Ausstellung in der Zeller-Schwarze-Katz-Halle.

Dort stehen uns wieder der gro?e Saal, sowie bei Bedarf die beiden Konferenzr?ume zur Verf?gung.

Aufbau: Samstag, 27.11.2010
Ausstellung: Sonntag, 28.11.2010, 11 bis 18 Uhr

F?r Freitag Abend reserviere ich wieder einen gro?en Tisch im Alten Bahnhof.
Samstag Abend werden wir im Restaurant "El Grego" in der Schwarze-Katz-Halle essen.
(Kalt / Warmes Buffet, 15,00 ?/Person)

Dieses Treffen soll, ebenso wie in der Vergangenheit vorwiegend eine unkommerzielle Ausstellung sein und bleiben. Einzelne Anbieter k?nnen nach Absprache gerne teilnehmen, solange der Charakter der Ausstellung dadurch nicht beeintr?chtigt wird.

?bernachtung / Fr?hst?ck k?nnen gerne wieder von mir organisiert werden:
35 ? / Person im Doppelzimmer bei 1 Nacht
30 ? / Person im Doppelzimmer ab 2 N?chten

40 ? im Einzelzimmer bei 1 Nacht
35 ? im Einzelzimmer ab 2 N?chten


Anmeldungen bitte per Mail an mich:
joergneidhoefer@mist55.de

Zur Organisation bitte ich um folgende Angaben:
- e-Mail Adresse
- Anreise- / Abreisetag
- Personenzahl / Namen
- Was wird gezeigt? (Anlage; Modul, Diorama, Schaust?ck)
- Platzbedarf?

Ich freue mich, auch in diesem Jahr wieder m?glichst viele Modellbahner am 1. Advent-Wochenende in Zell an der Moselschleife begr??en zu k?nnen!



Beste Z groeten,

Pieter

mahtoska1

Het Z weekend in Zell zit er weer op. Zoals elk jaar was het weer de hemel voor de Z-ters. Waar waren jullie alemaal? [:I][:D]

De banen van de 3 Belgen hebben meer dan veel aandacht gekegen.

Hier enkele foto's, sommige gemaakt door mijn dochter van 8 jaar. (Zij is een geboren Z schaal fotograaf).
http://picasaweb.google.com/101592029989140337308/Zell2010#

De beste Z groeten,

Pieter

depovero

hello de Zell-zetters,

De foto's juist bekeken, en, ja hoor, die zijn zeer tof enomen. Prachtige tafereeltjes waren ook te zien.

Ik kon daar dus niet zijn, andere obligaties. En, ondertussen heb ik mijn baan gesloopt, zoals ik al gezegd had. Plannen voor een nieuwe baan zijn in wording. Het stramien zal grotendeels hetzelfde zijn, echter wat langer, met een keerlus en, vooral, rekening houdend met de opmerkingen.

Ons Z-hoek avontuur wil ik graag verder zetten. Misschien met een modulaire aanpak. Hiervoor zal ik een dezer een link opstarten.

Dit terzijde, nog eens proficiat aan jullie om in Zell geweest te zijn.

Denis.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

mahtoska1

Een volledig verslag over het laatste treffen in Zell is beschikbaar.
http://www.trainini.de/download/Trainini_2011-01.pdf

Veel lees plezier en vooral kijk plezier.

Beste Z en 1 groeten,

Pieter