Ons verlanglijstje voor de heren fabrikanten

Gestart door dieselfreak, 23 oktober 2010, 19:54:37 PM

lux161

#15


Voor mij,rijtuigen M2 in groen tijdperk IV-V.
Lijnen 42,43,162 en 166 (1990 -1998)
2r DCC HO

marimon

citaat:
Sicco:
Volgens mij is het de bedoeling dat we zaken noemen die nog niet zijn uitgebracht/aangekondigd.

Wat er hier nog niet nadrukkelijk vernoemd is, is alles wat ze maar willen produceren mag maar dan aan betaalbare prijzen voor iedereen zoniet zal het voor vele einde hobby worden. "Less is more" zei er ooit iemand.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

Sicco

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

M3's zijn al uitgebracht.

Niet in grootserie in elk geval

Metpetergaathetbeter

Wagons voor vervoer van vloeibaar staal (eerder uitgebracht door Dacker). Dan eveneens de gebruikelijke tussenwagons.Groeten Peter[;)]

PS Heb je al opgemerkt dat er al discussie is tss wat ooit al eens uitgebracht is en wat niet? en wat zou interessant zijn en wat niet?
verder ook discussie wat eerst moet komen en wat later! Zo zie je maar dat het nog lang niet zo eenvoudig is iedereen tevreden te stellen als iets nieuws uitkomt![;)]

Sicco

Het blijft natuurlijk de fabrikant die bepaalt. Dat wil niet zeggen dat ze niet hoeven te luisteren naar ons liefhebbers - wij zijn immers de markt waar zij aan verdienen. Wat ik vind dat we w?l mogen vragen is wat meer eerlijkheid en openheid met betrekking tot de planning en een teken dat de kritieken over hoe het de laatste jaren gaat serieus genomen wordt.

cyberbeast

Een betaalbare Break. Die van Olaerts mag er best zijn maar 500? is toch redelijk wat geld (echter niet onverkomelijk).

Verder is alle Belgische materieel welkom, maar niet in 1 keer. :p
 

Metpetergaathetbeter

Trouwens Roco heeft ook heel wat Belgische wagons geerfd van het ter ziele gegane Kleinbahn, hier zouden zij ook nog heel wat wagons kunnen van uitbrengen!

treinstaking

Op Belgisch gebied,

1. AM86
2. M4 bordeaux
3. Budd
4. Thalys

groetjes

the_gold

De aangekondigde Hle 28 ( eerste versie ) die LS Models ooit eens beloofd heeft...

TreinTeLaat

Mijn verlanglijst:

M4 bordeaux (kleine stam)
M4 NewLook (20-tal rijtuigen)
M5    (1 stam) [LSM]
M5m    (1 stam)[LSM]
M6    (20-tal rijtuigen)[LSM]
I10    (1 stam + enkele losse+ Memlings) [LSM]
I6    [LSM ????]
I11  (nog een stuurstand + meetrijtuig [LSM])

Benelux Prio-rijtuigen  (2 stammen)[LSM]
Benelux bordeaux rijtuigen (1 stam)[LSM]
Benelux stuurstand  (bordeaux en NS Hispeed) [LSM]

HLE 21  (tp. V en tp. VI )[LSM]
HLE 23  (tp. V) [VBV]
HLE 27  (met GF-koppeling)[LSM]
HLE 28  (tp. VI, 2840 en 2843)[LSM]
HLE 18  (Siemens) [LSM]

HLE 16  (als ik het ooit vind in AC en tp. V....)
HLD 55 of 62 AC (misschien...)

Traxx E 186 NS Hispeed

Cobelfret (2e serie)

Desiro's (NMBS) (als ze ooit uitkomen)

AM86 (als ze ooit uitkomen)
Am96  (LSM, ooit...)

CityRail (en misschien nog een andere Am62)


....


Mijn lijstje is lang, maar uiteraard komt niet alles uit en dat wat gepland staat,..., tja, dat kan nog jaren duren vooraleer er iets uitkomt...

Wat wel bijna uitkomt zijn de M6, HLE 21, CityRail en HLE 27, de rest is afwachten
EN SPAREN....
mijn ezeltje is gestorven, dus...