Omdat ik vooral aan de wedstrijd heb deelgenomen, om eens met iets van mijzelf op een grote tentoonstelling te staan, en dus ook aan de uitslagen van de wedstrijd slechts weinig belang hecht, maakt het eigenlijk niet echt uit hoe men het beste baantje kiest. Toch ben ik eens benieuwd naar de uitslag van de vakjury alleen.
Ik ben eigenlijk ook niet zo erg gelukkig met die 'publieksjury'. Als ik nu deelneem, en maak een houten plaat van 120*75, zonder verlichting, achtergrond of decor, met twee ovalen op, op twee schragen waar een tgv en een ice op kan rijden, dan heb ik zeker de publieksprijs gewonnen, maar niet het mooiste baantje gemaakt.
Publieksjury, of niet, ik heb mij geamuseerd, veel ideeën opgedaan, gesproken met enkele exposanten, veel mooie banen gezien, en dat telt voor mij het meest.
Het was er duidelijk aan te merken dat MSM in zee gegaan is met een nieuwe firma voor de catering. Met de lunchpaketten heb je méér dan genoeg, wat vorige editie wat magertjes was.
(Hint: als je nog eens met een firma in zee gaat, doe dat dan ook letterlijk, dan is het veel dichter voor mij

)