Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Derde Minibaantjeswedstrijd (2012)

Gestart door Michiel, 22 oktober 2010, 12:46:27 PM

DavidT

dat onze kleine schoon zal zijn verwacht ik (als het om mijn vrouw lijkt toch) ;D dat van het minibaantje laat ik aan jullie over in Mechelen...
Carpe Diem!

doomslu

Citaat van: DavidT op 16 oktober 2012, 00:14:47 AM
nog 6 maand en 't resultaat van da boekske komt er aan bij ons  :P - minibaantje bouwen en zwangere vrouw in huis - heb al plezantere tijden gekend...  :o
En ik die dacht dat het beiden plezante activiteiten waren...  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DavidT

#257
opzwepende hormonen van een zwangere madam... jaja die jagen je naar de minibaanwerkplaats! anders had ik m nooit af gekregen!  ;D. Hierbij even back to topic; ik plaats even een proevertje!

Carpe Diem!

SuSke

En dat is er eentje dat smaakt naar meer  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Zeker een mooie "teaser"  :P
Een beetje jammer van die laag genomen foto, want nu zie je vrij diepe groeven tussen je kasseien.
Maar dat baantje wil ik zeker live bekijken  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Zelfde mening als Gerolf. De preiserkes gaan ook para-training moeten volgen voor het einde van die trap :D  Lijkt een beetje op het station van Sint-Joost in betere tijden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michael

Leuke foto, ik wens alle deelnemers nog een succesvolle week toe, dat we veel deelnemers mogen begroeten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

conducteur

Pa is voor mij om het potje verf geweest voor me, hij werkt toch in het Brugse. Tof he zo'n boodschapper?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Citaat van: conducteur op 18 oktober 2012, 19:27:29 PM
Pa is voor mij om het potje verf geweest voor me, hij werkt toch in het Brugse. Tof he zo'n boodschapper?
Tof voor jou Rian, wanneer ga je op m'n mails antwoorden? Je bent de laatste deelnemer die geen teken van leven geeft!
Moest ik niet op 't forum komen ik zou denken dat je niet meer meedoet!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Ga daar eens vlug verandering in brengen, moet blijkbaar over je mail gekeken hebben.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

vanmiegroet

Vandaag al aan baantje zitten werken.
Welgeteld één wachtkotje
en enkele bomen.

Speciaal niks van achtergrond en al gedaan zodat je een sfeer
van verlaten dorpen kent of het gevoel hebt dat het gedaan is.

Een nieuw idee hopelijk gaat het aanslaan.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

DavidT

voila - de preiserkes zijn aangekomen in Cherbourg-Sur-Mer... alles zo goed als klaar, nog enkele details en een paar wagonnekes verweren - Mechelen here we come!
Carpe Diem!

Metpetergaathetbeter

aan allen succes en moge de beste(het fraaiste)winnen !
Groeten Peter ;)

Jurgen

Is het misschien eens geen tijd om een categorie beginners en gevorderden te maken in die minibaantjes wedstrijd? Er zijn er tenslotte bij die al van in het begin meedoen en dus véél meer ervaring hebben dan degene die voor de eerste keer een baantje maken.

Of anders nog eens een gewone ordinaire diorama-wedstrijd zoals de allereerste keer. Gewoon om afwisseling te hebben.
Of iets compleet anders voor volgende expo, al weet ik niet meteen wat. Zelfbouw van een loc of rijtuig ofzo?


In ieder geval, ook van mij aan iedereen succes toegewenst. Ik zal streng, maar rechtvaardig mijn voorkeur uitbrengen! Omkopen kan op rekeningnummer 001-... ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Jurgen, het is fijn dat je ideeën hebt, alleen zie ik niet in hoe we beginners en gevorderden uit mekaar kunnen houden.
Wie bepaalt dat?
Ik zie maar één manier: de mensen schrijven zich zelf in in één van beide, waarbij de prijs voor gevorderden meer prestigieus is... een beetje zoals in wielerwedstrijden (en nu niet over doping beginne hé  :o ).

Ik denk eerlijk gezegd, dat gezien ons beperkt publiek (we zitten niet in Duitsland of Frankrijk), een wedstrijd met baantjes meer succes zal hebben dan diorama's of zelfbouw rollend materieel, om er maar enkele te noemen...

Reacties?  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *