Derde Minibaantjeswedstrijd (2012)

Gestart door Michiel, 22 oktober 2010, 12:46:27 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door mnieuwlaet

ik zit met een prangende vraag! Mijn plan voor mijn minibaantje is klaar, en kan worden ingepast in mijn grote(re) modelbaan.
Hoe wordt de oppervlakte berekend? rekenen ze overal van aan de buitenkant (bv als je zichtbaar gedeelte als een kijkdoos is rekenen ze dan de binnenoppervlakte of vanaf de buitenrand van de planken v d kijkdoos? (wetende dat de fiddleyard ook meegeteld wordt)
Oppervlakte is nipt maar er kan nog wel aan geknibbeld worden.

Stuur mij eens het plannetje en ik zal jou een duidelijk antwoord geven. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mnieuwlaet

Helaas heb ik geen computerprogramma! weet niet echt wat ok is en wat niet! (iets voor andere draad!) Zou het wel kunnen scannen en online zetten! het is eigenlijk een rechthoek van 150cm op 50cm aan elke kant een stukje buiten de bak zodat de trein even uit het decor is.
zal het plannetje proberen te plaatsen

Gerolf

Scannen en mailen kan ook, hoor [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

We zitten aan 27 deelnemers, bijna even veel als vorige keer.
Het is nog niet te laat om in te schijven!

Uit ervaring weten we dat 50 ? 60 procent de eindstreep haalt.
In 2010 resulteerde dat in 17 deelnemers in Mechelen en ze hebben allen een prijs naar huis mogen nemen! [:)]

Wie nog twijfelt: doen! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Een paar uur voor afsluiting zijn er 35 inschrijvingen binnen! [:0]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

conducteur

Tegen wanneer moeten we onze eerste tussenstand prijsgeven voor in MSM? Het is leuk om te weten waarmee de 'tegenstanders', de andere deelnemers bezig zijn en te weten hoever ze gevorderd zijn.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

citaat:
Geplaatst door conducteur

Tegen wanneer moeten we onze eerste tussenstand prijsgeven voor in MSM? Het is leuk om te weten waarmee de 'tegenstanders', de andere deelnemers bezig zijn en te weten hoever ze gevorderd zijn.

Jullie krijgen binnenkort een mailtje van mij.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Op de valreep zijn er nog enkele inschrijvingen binnengekomen.

Er zijn 37 deelnemers, met in totaal 44 personen, die gaan pogen 39 baantjes te maken tegen october 2012! [:0]

Dat wordt weer heel erg knap. [:p] Succes iedereen! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
pogen 39 baantjes te maken tegen october 2012! [:0]
Ferm aantal [8D] Zit ik daar ook bij, of is het 40 ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Zijn er Enthousiaste deelmemers die twee baantjes gaan maken?
(37 deelnemers, 39 baantjes?)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

Ik vermoed dat er 2 buiten competitie meedoen: Gerolf en... Luc??? (met een stuke Belgie in Luxemburg???). Maar dat is louter speculaas van mijn kant.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

citaat:
Geplaatst door conducteur

Zijn er Enthousiaste deelmemers die twee baantjes gaan maken?
(37 deelnemers, 39 baantjes?)

Straffer! Er is iemand die 3 baantje gaat maken! Als dat lukt krijgt hij de prijs van de strijdlust. [;)]

@Michiel: ik ben lid van de vakjury en bovendien co?rdinator van de wedstrijd. Ik doe niet mee!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Ook niet buiten competitie? Pleeeeaaaasse! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)