Ik denk erover ook mee te doen, maar ben nog niet 100 procent tevreden over de afmetingen, en wil eerst nog wat plannen, ivm met hoe alles in de auto te krijgen, want dat zal juist gepast zijn deze keer, hoe de houtconstructie tot een stevig einde te krijgen.
Ik wacht nog af tot de examens gedaan zijn die volgende week van start gaan. Ik zal mij dus maar kunnen inschrijven vanaf 1 april, en nee het is geen grap[

].
Er staan hier dus al een aantal plannen op poten, maar nog niets concreet tastbaar.
Ik wil niet hetzelfde scenario verkrijgen zoals vorige keer, dat ik enkele maanden voor de expo overhaast (moest) herbeginnen.
Ik heb, het ondertussen afgebroken minibaantje eens ge?valueerd en enkele eisen gesteld aan het minibaantje voor 2012:
1)Er moet een trein kunnen blijven rondrijden, ben ik het rijden even beu dan laat ik bv gewoon de goederentrein rondrijden zodat er blijvend beweging is.
2)De diepte van het zichtbare gedeelte moest groter zijn dan de vorige, om een betere dieptewerking te verkrijgen.
Nu nog inschrijven en beginnen, maar dat zal voor de tweede week van de paasvakantie worden, de eerste week heb ik mij ingeschreven voor een cursus jeugdmonitor. [:p]