Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Infrabel HLD62 nieuwe kleurstelling

Gestart door OMC, 22 oktober 2010, 00:16:19 AM

OMC

Vanavond tijdens het surfen op het net op Wallorail.be volgende foto, gemaakt in AC/CW Salzinnes, van de nieuwe kleurstelling van de Infrabel 62'ers gevonden:

imghttp://www.wallorail.be/actu/1010/photos/6255fazb.jpg/img

En ik vind de kleuren h??rlijk :D al vind ik nog steeds de huidige kleuren de mooiste, waarschijnlijk omdat we daar al jaren mee vertrouwd zijn.

Grtz
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

TreinTeLaat

Die oude kleurenstelling is toch nog de mooiste...

Dat blauw is misschien eens iets anders, maar het trekt er niet op..., een 'moderne' look aan een 'oeroude' lok..., da vloekt wat...

Michiel

Noem mij conservatief, maar deze blauwe livrei staat me wel aan. Het is een beetje zeilboot-oceaan-diepzee met die patrijspoorten, maar zo, sober, ik vind dit best geslaagd. Ik hoop alleen dat ze de grote blauwe vlakken niet gaan gebruiken om er reclame op te plakken, want dan wordt het natuurlijjk [xx(]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

mark7758

Leuk verschil.
Rechts het trappetje voor de bestuurder blauw, links zwart.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Paulogic

Heeft wel iets dat blauw... pimp my train !!
mvg,
Paul(ogic)

chef garde

citaat:
Geplaatst door Michiel

Noem mij conservatief, maar deze blauwe livrei staat me wel aan. Het is een beetje zeilboot-oceaan-diepzee met die patrijspoorten, maar zo, sober, ik vind dit best geslaagd. Ik hoop alleen dat ze de grote blauwe vlakken niet gaan gebruiken om er reclame op te plakken, want dan wordt het natuurlijjk [xx(]


Die zullen eerder gebruikt worden om op te spuiten!

OMC

citaat:
Geplaatst door chef garde

citaat:
Geplaatst door Michiel

Noem mij conservatief, maar deze blauwe livrei staat me wel aan. Het is een beetje zeilboot-oceaan-diepzee met die patrijspoorten, maar zo, sober, ik vind dit best geslaagd. Ik hoop alleen dat ze de grote blauwe vlakken niet gaan gebruiken om er reclame op te plakken, want dan wordt het natuurlijjk [xx(]


Die zullen eerder gebruikt worden om op te spuiten!



Je neemt me de woorden uit de mond ... Ben trouwens ook benieuwd welke kleur dat de cijfers van het locnummer gaan krijgen, hopelijk zijn ze slim en gebruiken ze wit [:D]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

rixke rail

citaat:
Geplaatst door OMC
Ben trouwens ook benieuwd welke kleur dat de cijfers van het locnummer gaan krijgen, hopelijk zijn ze slim en gebruiken ze wit [:D]



Inderdaad ...


De livrei is dus nog niet af !
Bron : Op De Baan # 98, augustus 2010.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Edit : werk voor Roco !!! [:p]
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

doomslu

Wie spuit er eentje om en schrijft een artikel voor MSM?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

citaat:
Geplaatst door doomslu

Wie spuit er eentje om en schrijft een artikel voor MSM?


Misschien eerst even wachten op de definitieve livrei? [:D]

Maargoed, ik heb nog wel een roco 62-er beschikbaar...

the_gold

Is er kans dat een vlottende cabine ook nog een omschildering krijgt of zijn deze uit dienst bij infra? Waarschijnlijk komen er ook 55ers in dit kleur?

mark7758

52/53/54 kans is ongeveer 0
55er die kans is er. Maar er zijn ook geruchten dat ze weer gewoon in dienst komen voor de NMBS zelf.(En nee details ken ik niet)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

PeterBrz

Waaauwww wat een prachtige kleur!!


NOT!!

B-Cargo

De 55'ers zijn in dienst bij TUC, denk niet dat zij geld gaan besteden aan een nieuw kleurtje, als dat maar 'bolt' is dat al lang goed! [;)]
Ik vind het absoluut geen mooie kleurstelling, misschien omdat, zoals reeds aangehaald, het vloekt met zo'n oude loc..
Ik las hier dat er sprake is van een nieuwe inzet voor de 55'ers?? dat klinkt als muziek (GM-muziek [:D] ) in mijn oren, wait and see dus..

Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door doomslu

Wie spuit er eentje om en schrijft een artikel voor MSM?



U riep?

Kees-Jan