De nieuwigheden van de fabrikanten tijdens de expo

Gestart door BD1701, 19 oktober 2010, 21:03:16 PM

trainfreak

citaat:
Geplaatst door janjozef

Wat mij wel opviel dat er bij Goover Models geen sprake meer was van L-rijtuigen

Jan

In de laatste MSM stond dat er een probleem was met de uitlevering van de rijtuigen.
Jammer dat daar niets van vermeld stond bij Goover Models in Mechelen.
Spoorse groeten
Dimitri

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door janjozef

Wat mij wel opviel dat er bij Goover Models geen sprake meer was van L-rijtuigen

Jan



Wees gerust, uitstel is in dit geval geen afstel. Maar gezien de huidige overvloed aan L rijtuigen van Olaerts is een rustperiode geen onverstandige beslissing. Dat zouden de regeringsonderhandelaars ook eens beter doen, maar dat is weer een andere discussie die niets met modeltreinen heeft te maken.
MC

Sicco

Nou helaas, uit concurrentieoverwegingen is het JUIST WEL een onverstandige beslissing, z?ker in combinatie met het feit dat dat niet (goed) wordt gecommuniceerd. Als je ?cht wil dat mensen die aan Goover dachten nu de andere gaan kopen moet je het zo doen...

Iets anders is dat het verstandig kan zijn soms te wachten als de markt overspoeld wordt tot ene gunstigere tijd, maar dat werkt natuurlijk niet als je precies hetzelfde model uitbrengt. Mensen die de een kopen hebben over een paar maanden niet ineens de behoefte aan de ander, dan hebben ze ze immers al.

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door Sicco

Nou helaas, uit concurrentieoverwegingen is het JUIST WEL een onverstandige beslissing, z?ker in combinatie met het feit dat dat niet (goed) wordt gecommuniceerd. Als je ?cht wil dat mensen die aan Goover dachten nu de andere gaan kopen moet je het zo doen...

Iets anders is dat het verstandig kan zijn soms te wachten als de markt overspoeld wordt tot ene gunstigere tijd, maar dat werkt natuurlijk niet als je precies hetzelfde model uitbrengt. Mensen die de een kopen hebben over een paar maanden niet ineens de behoefte aan de ander, dan hebben ze ze immers al.





Hoedanook, ik wacht nog even met mijn bestelling L rijtuigen tot ik weet hoe die van Goover eruit gaan zien. De L rijtuigen van Olaerts zijn toch nog een hele tijd verkrijgbaar.
MC

doomslu

Bij GooverModels werd me verteld dat de L-rijtuigen even in de koelkast zitten om de GCI-rijtuigen productieklaar te krijgen.
Gezien de investeringen die reeds gedaan zijn voor de L-rijtuigen zou het onverstandig zijn om dat project nu te laten varen. Ze komen er dus zeker, al wordt het misschien nog even wachten. Het goede nieuws, voor ons potenti?lele kopers, is dat we ons niet moeten (over)haasten.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dieselfreak

Het goede nieuws, voor ons potenti?lele kopers, is dat we ons niet moeten (over)haasten.
[/quote]

Dat hoor ik graag want we moeten ons al genoeg haasten vandaag de dag!
MC

bollen neus


dieselfreak

Ons Maria heeft daar gelukkig niets mee te maken Eric, die heeft het te druk met overal te verschijnen!
MC

mini-bs

mss een afleidingsmaneuver :-)

Kombi-Modell zou komend voorjaar de T3 diepladers uitbrengen. In de catalogus staan die idd al vermeld, op de site nog niet.
 

trainfreak

citaat:
Geplaatst door dieselfreak

citaat:
Geplaatst door Sicco

Nou helaas, uit concurrentieoverwegingen is het JUIST WEL een onverstandige beslissing, z?ker in combinatie met het feit dat dat niet (goed) wordt gecommuniceerd. Als je ?cht wil dat mensen die aan Goover dachten nu de andere gaan kopen moet je het zo doen...

Iets anders is dat het verstandig kan zijn soms te wachten als de markt overspoeld wordt tot ene gunstigere tijd, maar dat werkt natuurlijk niet als je precies hetzelfde model uitbrengt. Mensen die de een kopen hebben over een paar maanden niet ineens de behoefte aan de ander, dan hebben ze ze immers al.





Hoedanook, ik wacht nog even met mijn bestelling L rijtuigen tot ik weet hoe die van Goover eruit gaan zien. De L rijtuigen van Olaerts zijn toch nog een hele tijd verkrijgbaar.

Ik ook. Wat ik al gezien en gehoord heb van de modellen van Olaerts[B)]
Hopelijk is alles maar puur toeval!

Doe je de doos open, zit er een bogie te weinig in (gelukkig op tijd gezien, zodat ruilen geen probleem was!). Railingen, buffers, verluchtingsdingen die rap afbreken (heb je overal wel maar toch)
Dan zet je ze op de baan, ligt er 1 wagon te hobbelen omdat er een slechte as opzit
Spoorse groeten
Dimitri

janjozef

Het enige slechte dat ik aan de L-rijtuigen gemerkt is dat je best de koppelingen die erbij zitten meteen weggooid en er degelijke koppelingen op zet, voor de rest vond ik ze heel goed,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem