Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Autotransportwagons van LS-Models

Gestart door ERVIN, 09 oktober 2010, 22:07:15 PM

Metpetergaathetbeter

Ervin,

Waarom los je het niet op met een 2de gesleepte loc ? Je ziet dat toch vaker een kort treintje met 2 loc's ! Waarom de jouwe niet ?

Wel jammer dat jouw baan geen bovenleiding heeft, op deze manier zou je de illusie nog meer kunnen accentueren door bij de 2de elektr. loc de panto's neer te laten !

't Maar eens een ideetje, wellicht zijn er meerdere !

Bovendien zou het toch jammer zijn als je zo'n fraaie sleep uit elkaar haalt !

Groeten Peter[;)]

daniel

Nu ben ik bezig met die wagen vast te stellen. Ik ben nog niet gedaan [xx(]


Even een weegschaal nemen in de keuken ...



Dat zijn dus 350g extra, dat zou moeten lukken [;)]

Gerolf

citaat:
Geplaatst door daniel
Dat zijn dus 350g extra, dat zou moeten lukken [;)]
Voor een volledige trein mag dit geen probleem zijn. Ik denk dat andere beladingen een pak zwaarder zijn.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

TreinTeLaat

Hoe maak jij trouwens die gele dingen vast waar de auto's mee worden vastgemaakt.???
Er zitten in de doos Cobelfrets veel van die gele dingen, enkel krijg ik ze niet mooi vast op de Cobelfret...

ToThePoint

Vandaag de set met verlaagde dekken toegekomen.
Er is dus geen verschil in de sets.
Ik kan ook deze set de dekken op het hoogste niveau plaatsen zodat ik kan kiezen. Omlaag of omhoog.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Jurgen

Ik weet het, dit is een oud draadje, maar een nieuw draadje over dezelfde wagens zou belachelijk zijn.

Volgens de site van Het Spoor staan de sets 32106 en 32107 op de productielijst van LS Models.
Als je ze wil hebben zal je dus weer snel moeten zijn, of je moet ze bestellen. Het is maar dat jullie het weten.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.