Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Reeks 55 B-Models

Gestart door ERVIN, 01 oktober 2010, 13:03:10 PM

ERVIN

Heel waarschijnlijk gaat de Reeks 55 uitgeleverd worden tjdens de beurs in Mechelen , heeft er iemand een idee wat ze gaan kosten , ik heb de 2-rail soundversie besteld.

Ben al even aan het kijken geweest op de site van B-Models , maar heb geen prijzen kunnen vinden??:I

OMC

Volgens onderstaande website zou de DC sound-versie van de reeks 55 uitkomen op 295.00 euro. Bron: http://www.rocky-rail.com/B-Models%20Prices%20NL%202010.pdf
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ERVIN


itchy

was het niet ietske meer dan 300 ?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

chef garde

Die gasten zijn binnen!  Aan die prijs verkopen ...

erik50

citaat:
Geplaatst door chef garde

Die gasten zijn binnen!  Aan die prijs verkopen ...



De prijzen worden inderdaad belachelijk hoog.
Moet je eens tegen mensen vertellen die niet in de hobby zitten, ze verklaren je voor gek..[}:)]
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Alain

Als iedereen wacht met kopen, dan zakt die prijs automatisch.
"Zij" kunnen vragen wat ze willen maar wij betalen het.
Vraag en aanbod. [;)]

Jurgen

Vreemd genoeg zijn deze prijzen dan nog lager dan toen ik de mijne besteld heb. Toen was het ? 309 voor een model met sound.

Het laatste wat ik ervan gehoord had was dat de prijs iets duurder ging worden door de extra's die er nog opgeplaatst zouden worden.

Als ? 295 de uiteindelijke prijs gaat worden, dan ga je me toch niet horen klagen hoor. Maar, het is duur, dat is juist. Duurder dan alle andere soundlocs die ik al gekocht had van andere merken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

itchy

De DC Soundversies van de nieuwe LS Models modellen kosten ook over de 300
een sounddecoder alleen al kost rond de 105 euro...
is die prijs dan zo overdreven? in vgl met de niet-sound prijs van LSM loks is dat toch wat te verwachten valt?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Stefke

citaat:
Geplaatst door itchy

De DC Soundversies van de nieuwe LS Models modellen kosten ook over de 300
een sounddecoder alleen al kost rond de 105 euro...
is die prijs dan zo overdreven? in vgl met de niet-sound prijs van LSM loks is dat toch wat te verwachten valt?



Gewone DC locs, zonder enige decoder erin kosten bij Roco ook al vlug tussen de 150 a 200 Euro, als je dan ziet wat een Decoder met sound dan kost, dan vind ik die B models prijs zeker niet overdreven. Heb het prototype gezien naast het marklinmodel, mijn keuze is/was dan wel vrij snel gemaakt. B-models!
 

cyberbeast

Mijn keuze was een AC zonder sound. 220?, dat is een mooie prijs.
Sound is volgens mij de prijs niet waard.
 

ERVIN

Ik twijfel ook nog of ik de soundversie ga nemen of niet??
Het is een meerkost van 81?  per loc , aangezien ik de blauwe en de geel-groene ga nemen spreken we hier dus over 162?
En dat is eigenlijk best wel veel h?!![:I]

Gerolf

Hoeveel locs met sound laat je tegelijk herrie maken?
Geluid-in-loc: ik vind de kwaliteit van het geproduceerde geluid nog steeds ondermaats. Lage tonen ontbreken quasi volledig, en die heb je voor een diesel (zoals in dit geval) toch zeker nodig ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Sicco

citaat:
Geplaatst door ERVIN

aangezien ik de blauwe en de geel-groene ga nemen spreken we hier dus over 162?
En dat is eigenlijk best wel veel h?!![:I]


Maar twee?? [:D]

ERVIN

Ja dit de grote vraag h? Gerolf , ik betrap mij er meer en meer op dat ik mijn locs helemaal niet meer met sound laat rijden , als het dan toch gebeurt , dan is het maar ??n loc tegelijkertijd , anders krijg je een warboel aan geluiden en dat trekt op niets , locs in treinschakeling gaat dan wel weer goed, maar alleen als het dezelfde reeksen zijn.

Dus , twijfel is er nog steeds om al dan niet de soundversie te nemen.

Edit : @Sicco , ja joh , dat is voorlopig meer dan voldoende , er staan nog heel wat zaken in bestelling , of zijn onderweg met de post.[:p]