Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Verwelkoming nieuwe leden

Gestart door Metpetergaathetbeter, 27 september 2010, 09:45:21 AM

Metpetergaathetbeter

:(VHet is mij de laatste tijd opgevallen dat nieuwe leden geen(of nauwelijks) reactie krijgen wanneer zij zich voorstellen.Nochthans zijn hier een aantal leden die "verklaren dat ze het jammer vinden dat nieuwe leden zich stil houden en enkel het forum volgen of lezen.Zou het dan ook voor die nieuwe leden niet leuk zijn als er van de anderen een verwelkomingswoord komt of enkele zinnetjes waar hun interesse gevraagd wordt.Wanneer er nauwelijks reactie komt wat moeten die nieuwe leden dan denken?Interesse vertonen is dat soms ook geen vorm van beleefdheid?Ik wou met dit schrijven niemand viseren, maar enkel eens mijn mening hierover bekend maken.Mocht je er anders over denken, dan hoor ik het wel!
PS enkele zinnetjes schrijven dat neemt echt niet zoveel tijd in beslag !
Sommigen vinden dat het niet kan dat iemand niet reageert wanneer er iets gevraagd wordt, maar bij het voorstellen is dat niet hetzelfde? Groeten Peter;)

Michiel

#1
Hoi Peter,

je hebt een punt. Ook ik heb soms eens een nieuw forumlid vergeten te begroeten. Ik zal alvast een stuk alerter zijn op dit vlak. Goed dat je dit even onder de aandacht brengt. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

janjozef

#2
Ik ben het nu ook terug aan het doen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Metpetergaathetbeter

#3
citaat:
Geplaatst door Michiel

Hoi Peter,

je hebt een punt. Ook ik heb soms eens een nieuw forumlid vergeten te begroeten. Ik zal alvast een stuk alerter zijn op dit vlak. Goed dat je dit even onder de aandacht brengt. [;)]


Michiel, zoals ik eerder schreef viseerde ik niemand, maar constateerde ik alleen maar.
Ik had al de indruk dat er al enkele mensen zo over dachten zoals ik.
Ik ben blij dat ik heb kunnen bijdragen aan een betere verwelkoming van nieuwe leden.Eerlijk gezegd als je je voorsteld als nieuw lid en er zijn bv. maar 3 of 4 mensen die reageren, dan geeft toch geen heel goede of possitieve indruk.Ik denk als je amper reactie krijgt dat je als nieuw lid dan gaat denken aan wat ben ik hier begonnen!
Groeten Peter[;)]

PS 't zijn vaak dezelfde mensen die anderen verwelkomen![V]
[V] En inderdaad jammer dat Peter niet meer van hem laat horen!We zullen zijn bijdragen missen, ik toch![V]

Metpetergaathetbeter

#4
citaat:
Geplaatst door janjozef

Ik ben het nu ook terug aan het doen



JanJozef, ik had het gisteren al opgemerkt!Groeten Peter[;)]

Ludwig

#5
En terechte opmerking Peter.[;)]

Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Metpetergaathetbeter

#6
Beste forumleden,

Ik was aangenaam verrast door de welgemeende reacties van sommigen en het feit dat ze er ook zo over dachten! Hoogstwaarschijnelijk vergaten mensen door verstrooiheid, stress, drukte, of ik zal later wel eens...en dan vergaten ze het te doen, enz..nieuwe leden te begroeten.  Door mijn berichtje ondervond ik dat sommigen zich wel geroepen voelden om nieuwe leden te begroeten, maar door een van vorige redenen het niet of vergaten te doen.Dat er ook mensen waren die vertelden ik zou het graag doen en ik zal er de volgende keer opletten dat ik het doe!Op deze manier kunnen wij van het MSM-forum een medium maken waar het aangenaam vertoeven is, waar wij bovendien nog iets kunnen leren van lot-(of soort)genoten, vragen kunnen stellen waar wij anders nergens terecht meekunnen!
LET'S MAKE MSM-FORUM THE PLACE TO BE AND THE PLACE TO STAY!
Groeten Peter[;)]

Metpetergaathetbeter

#7
Geert werd al op een fantastische manier ontvangen, laten we een keer afspreken voor dit ook te doen voor degenen die na Geert komen!
Groeten Peter[;)]