Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Bekenden???

Gestart door Peter, 11 september 2010, 14:45:44 PM

T03

Er kan in Mechelen misschien een soort "zoek je vriend" worden georganiseerd. Zoiets als collecteer 5 handtekeningen tijdens je bezoek van forumleden die je nooit hebt ontmoet (uitgezonderd op de stand natuurlijk) en drink een pintje of limonade gratis [;)][:)]

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door T03

Er kan in Mechelen misschien een soort "zoek je vriend" worden georganiseerd. Zoiets als collecteer 5 handtekeningen tijdens je bezoek van forumleden die je nooit hebt ontmoet (uitgezonderd op de stand natuurlijk) en drink een pintje of limonade gratis [;)][:)]

SpGr
Marc




En als je er 50 vindt,poepeloere zat naar huis gaan zeker[:D][:D][:D]
Groeten Peter[;)]

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Peter

Het is natuurlijk niet allemaal negatief, want ik weet nu al dat er volgende zondag weer een gezellig babbel zal plaatsvinden op de beurs in Merksem. Maar het zijn wel een aantal mensen waar ik op vorige beurzen ook die babbel mee had. Maar in Duitsland gebeurd dit veel spontaner, zoals Bert zei.

Wat het idee van Gerolf betreft: Inderdaad zijn er in Duitsland (weeral Duitsland hoor ik er al een paar zeggen) winkels die een hoekje hebben met koffie/tee automaat. Bij H?nerbein in Aachen bv. is de zitbank een originele houten zitbank uit een oude reizigerswagen. (geen reklame, enkel ter info) En zo zijn er nog meerdere winkels die zoiets hebben.

En inderdaad (winkeliers luisteren aub!!) Hoe langer je/we in zo'n winkel zijn, hoe meer we kopen (ben blijkbaar niet de enige)




>>> en hoogstwaarschijnlijk met een tafel vol damesbladen[:D][:D]
d?t is volgens mij de ?chte reden om zo'n koffiehoekje in een winkel te maken. je hebt tenslotte ook dames die geen interresse hebben in treinen maar wel mee naar de winkel (moeten) komen.[:D][:D][:D]

Gerrit

Peter

citaat:
je hebt tenslotte ook dames die geen interresse hebben in treinen maar wel mee naar de winkel (moeten) komen.



Als het de verkoop maar bevorderd, dat is toch de uiteindelijke bedoeling van zo'n winkelier.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Peter

Het is natuurlijk niet allemaal negatief, want ik weet nu al dat er volgende zondag weer een gezellig babbel zal plaatsvinden op de beurs in Merksem. Maar het zijn wel een aantal mensen waar ik op vorige beurzen ook die babbel mee had. Maar in Duitsland gebeurd dit veel spontaner, zoals Bert zei.

Wat het idee van Gerolf betreft: Inderdaad zijn er in Duitsland (weeral Duitsland hoor ik er al een paar zeggen) winkels die een hoekje hebben met koffie/tee automaat. Bij H?nerbein in Aachen bv. is de zitbank een originele houten zitbank uit een oude reizigerswagen. (geen reklame, enkel ter info) En zo zijn er nog meerdere winkels die zoiets hebben.

En inderdaad (winkeliers luisteren aub!!) Hoe langer je/we in zo'n winkel zijn, hoe meer we kopen (ben blijkbaar niet de enige)




>>> en hoogstwaarschijnlijk met een tafel vol damesbladen[:D][:D]
d?t is volgens mij de ?chte reden om zo'n koffiehoekje in een winkel te maken. je hebt tenslotte ook dames die geen interresse hebben in treinen maar wel mee naar de winkel (moeten) komen.[:D][:D][:D]

Gerrit

In Trier ken ik zo enkele mannenhoekjes in kledingszaken. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Gerrit
citaat:
In Trier ken ik zo enkele mannenhoekjes in kledingszaken. [;)]



Je moet daarvoor zlfs niet naar Trier. In " 't Stad" ben ik ze ook al tegengekomen (en gebruikt).

Rochevalien

Dank u mannen,ik dacht wel dat ik dat juist begrepen had,van die mannen/vrouwen hoekjes.[:)]

Gerrit

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Rochevalien
>>> en hoogstwaarschijnlijk met een tafel vol damesbladen[:D][:D]
Zijn dat bladen voor dames of met dames (in beeld) [:p] [?]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dedrummendemodelbouwer

Ik ga mij ook zo een badge aanmaken voor de modelspoorexpo,wanneer gaat die nu eindelijk door? (verleden jaar was dat het eerste weekend van de herfstvakantie.

vanmiegroet

ik heb toch al veel personen gezien v h forum .
Maar zij mij nog niet
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

doomslu

citaat:
Geplaatst door dedrummendemodelbouwer

Ik ga mij ook zo een badge aanmaken voor de modelspoorexpo,wanneer gaat die nu eindelijk door? (verleden jaar was dat het eerste weekend van de herfstvakantie.

[V]
www.modelspoorexpo.com [;)]
16 en 17 oktober! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Vanmiegroet, houden zo niks mis mee. [:D]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Bundesbahnfreak

Tja sociaal contact is de verzuurde Belg (of Vlaming) niet bekend.
In Hoeselt kom ik meestal "Hapkin" tegen waar ik al meerdere malen met staan babbelen heb. => Steve jou're welcome[8D]

In Duitsland gaat het er id gemoedelijker aan toe en dit niet alleen in modeltreinwinkels maar overal.  Als we er eens op verlof zijn moeten mijn vrouw en ik dit toch dikwijls opmerken.
Maar ja volgens sommigen is WOII nog steeds bezig[:(]

Greetz

Rudy

TreinTeLaat

Krijgen alle mensen die een abonnement nemen op MSM een MSM-badge met hun naam erop?

rixke rail

Op de redactie is Uw nick-name niet bekend, h? !
Maar wel een goed idee zo'n naamkaartje, je kan er zelf uw a.k.a. op invullen ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN