Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Werktafel

Gestart door Eres, 02 september 2010, 17:14:11 PM

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Stefan Appelmans

citaat:
Geplaatst door loebaske

Erwin, je mag van geluk spreken [;)]
want wat Stefaan heeft is een tiende van wat jij heb [:)]



Ja, maar het is MIJN kelder, en ik hoef niet steriel te zijn...[:D][:D][:D]



Ik ook niet, maar de chef zei onlangs " ge ga toch poetsen moest der bezoek komen ".
Nu ben ik volop aan de onderbouw bezig en naar mate het voller komt word de werkplek kleiner. Neem daarbij dat alle treinspullen reeds verhuist zijn (uitgezonderd scenery) en ook op de zolder staan.
De werkbank op de zolder is 3mx0.6m en een verrijdbare werkkast van 1mx0.8m.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Johnnytrein

Als die cheffin dat zo zegt krijgt ze van mij 1 de stofzuiger in haar hand en 2 een plumeau in haar K*** kan ze gelijk het stof wegvegen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Johan Poelmans

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Stefan Appelmans

citaat:
Geplaatst door loebaske

Erwin, je mag van geluk spreken [;)]
want wat Stefaan heeft is een tiende van wat jij heb [:)]



Ja, maar het is MIJN kelder, en ik hoef niet steriel te zijn...[:D][:D][:D]



Ik ook niet, maar de chef zei onlangs " ge ga toch poetsen moest der bezoek komen ".
Nu ben ik volop aan de onderbouw bezig en naar mate het voller komt word de werkplek kleiner. Neem daarbij dat alle treinspullen reeds verhuist zijn (uitgezonderd scenery) en ook op de zolder staan.
De werkbank op de zolder is 3mx0.6m en een verrijdbare werkkast van 1mx0.8m.


Heb hetzelfde probleem. Allee, niet dat die van ons zegt dat ik moet poetsen, maar binnenkort verjaar ik, heel de familie op mijn dak om op mijn kosten te eten, en dan zullen die gegarandeerd vragen of ze de zolder mogen zien ;) Moet het toch wat opgeruimd zijn. Bijkomende zorg: tegen dan zou ik weer een berijdbaar stuk willen [?]
 

Eres

Ik wilde iedereen hartelijk bedanken voor de spontane reacties en de foto's, en ja Ervin je kamer is wel heel proper de komplimenten. Hopelijk gaat dat bij mij ook lukken.

Ik heb nu dus een idee wat ik moet gaan doen en beloof jullie zodra de boel zover klaar is, ik foto's zal sturen. Ook straks van de baan in aanbouw

Bedankt nogmaals en allemaal een fijn weekend

Wim

ERVIN

Graag gedaan , en hou ons op de hoogte h?.[;)]

mini-bs

op de valreep ook nog een fotootje uit 'East Belgium' :




Lang leve de zweedse meubelketen voor wat meubilair en vooral verlichting betreft...
 

Gerolf

Ik zou ook een foto van mijn werkplek kunnen tonen, maar die is al een tijdje zooooo rommelig [:I]
Ik heb zowat 4 vierkante meter gereserveerd voor mijn PC en knutselruimte. De mensen die het al gezien hebben weten dat dit nog te weinig lijkt [B)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Ik kan het weten Gerolf, maar je heb wel alles bij de hand, effe je stoel draaien en je kan in ??n of ander bakje....

Eres

Zoals beloofd zou ik jullie op de hoogte houden omtrent de vorderingen van de nieuwe spoortafel en de werkplek. Sinds gisteren is de tafel dus gereed.

Ik heb hem iets moeten inkorten. Ik dacht dat 5,20mtr haalbaar zou zijn maar dat was een rekenfout. Ik ben nu dus uitgekomen op 4,30 mtr lengte x 1,22 breedte en dan de L vorm van 1,25 X 1,22 welke langer gemaakt kan worden naar 2,20 mtr Dus geen gekke baan

Ik ben dus sinds vanmiddag begonnen met het leggen van de baan en dat gaat een leuke klus worden.

Hou jullie zoals beloofd op de hoogte

Wim

q