uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Klaas van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren (en bovendien nog veel tochten met  Without  achter aan de fiets toegewenst!  ;)

Klaas Zondervan

Mannen, bedankt voor de felicitaties.
Ik heb geprobeerd om de taart van Piet te downloaden, maar dat lukte niet. Komt waarschijnlijk omdat ik geen 3D printer heb.  :D

PietB

Citaat van: Klaas Zondervan op 11 maart 2019, 14:32:27 PM
Ik heb geprobeerd om de taart van Piet te downloaden, maar dat lukte niet.
Rechter muis knop en 'opslaan als" Klaas , maar hij zal dan niet echt smaken.  ;D

PietB

Vandaag vieren dani en Fastfly hun verjaardag.



Dani en Filip van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst.

grt Piet.

Gerolf

Proficiat Dani en Filip  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske


Maak er een fijne dag van Dani & Filip

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Dani en Filip van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst  ;)

Peter

Gefeliciteerd allebei
Met vriendelijke groeten
Peter

Pierre

Groet Pierre.


dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Een late proficiat voor Wim, Jan, Carlo, Klaas, Dani en Filip, hoop dat jullie een dag hadden om van te genieten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.