uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

59erke

Citaat van: PietB op 09 januari 2015, 02:21:03 AM
Vandaag 9 Januari vieren Rikkie, tsjoekstjoek en 59erke hun verjaardag.



Rik, Ton en Koen van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren toegewenst.

grt Piet.

merci  ;)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Koen en Johan,

Hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid (en modelspoor plezier)
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts


Metpetergaathetbeter

proficiat !

Groeten Peter ;)

Koen

Bedankt mannen. Weeral een jaartje bij. Wat gaat het snel.
Hopelijk ook een jaartje wijzer  ;D en wat meer tijd voor de hobby. Afgelopen jaar was het maar mager  ???

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

#2662
even aangepast ter gelegenheid dat Michiel 10 jaar geleden 43 is geworden !
Proficiat en maak er een ongelooflijke leuke(knutsel/verjaar)dag van ! (even aangepast daar bij vorige poging mijn felicitaties wegvielen !

Groeten Peter ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Mannen, bedankt, maar ik sla een jaartje over. Ik, mij en mezelf hebben besloten dat we dit jaar niet zullen verjaren, en ook dit jaartje sprokkelen. We blijven dus 43, een mooie leeftijd, al zeggen we het zelf.

Dus, ondanks alle goede bedoelingen, wensen wij géén cadeaus, geen wenskaarten en geen felecitaties. Wij slaan een jaartje over. Náh!  :)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts

En dat al op zo een prille leeftijd !

Huugooke

Citaat van: Michiel op 11 januari 2015, 13:20:07 PM
Mannen, bedankt, maar ik sla een jaartje over. Ik, mij en mezelf hebben besloten dat we dit jaar niet zullen verjaren, en ook dit jaartje sprokkelen. We blijven dus 43, een mooie leeftijd, al zeggen we het zelf.

Dus, ondanks alle goede bedoelingen, wensen wij géén cadeaus, geen wenskaarten en geen felecitaties. Wij slaan een jaartje over. Náh!  :)
Allez, ik zal die kadoos dan maar zelf gebruiken zeker. ;D

Steam.N

Citaat van: Michiel op 11 januari 2015, 13:20:07 PM
Mannen, bedankt, maar ik sla een jaartje over. Ik, mij en mezelf hebben besloten dat we dit jaar niet zullen verjaren, en ook dit jaartje sprokkelen. We blijven dus 43, een mooie leeftijd, al zeggen we het zelf.

Dus, ondanks alle goede bedoelingen, wensen wij géén cadeaus, geen wenskaarten en geen felecitaties. Wij slaan een jaartje over. Náh!  :)

Michiel,  bij deze feliciteer ik je NIET met je verjaardag, gezien die niet doorgaat !   ;D ;D ;D
NIET feesten dus, geen taart, ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

dan moet ik die taart verwijderen ?  :-\ ;D

Steam.N

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 januari 2015, 14:54:08 PM
dan moet ik die taart verwijderen ?  :-\ ;D

Snij ze in spietjes, en rijd eens langs bij de forumleden ...  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }