Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Gerolf

Proficiat voor de twee Silvesters  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Felicitaties Frans en Willy!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Catje

Piet, Jean Luc en Gerolf,
Bedankt voor de felicitaties, en u allen ook een fijne dag met een mooie jaarwisseling. :)

Frans, U ook hartelijk gefeliciteerd met uw verjaardag, en ook een fijne dag gewenst met een mooie jaarwisseling. :D

Groeten,
Wily


Catje

Olivier,
Bedankt voor de felicitaties, en ook u een fijne dag met een mooie jaarwisseling. :)

Metpetergaathetbeter

Na even bekomen te zijn van een feestje thuis met 26man, vooraleerst de beste wensen voor het nieuwe jaar en proficiat met je verjaardag er bovenop het kan niet stuk ! Hopelijk een leuke dag toegewenst zonder al te veel hoofdpijn van het
feesten van oud naar nieuw en die verjaardag of afsteken van vuurwerk deze nacht !

Groeten Peter ;)

SuSke

Bedankt voor de gelukwensen. Vanaf nu stop ik even met het omdraaien van het getal, ik haal er toch geen profijt meer uit  ;) ;)
We hebben in ieder geval genoten van een heerlijke verjaardagstaart, helemaal in het juiste thema ;D  :P :P



Als er iemand mij het juiste type kan vertellen ...   :) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PietB

Aiai daar kan mijn taart niet tegenop met de 5523 er op.
Ik ben jaloers Frans.
Maar ik hoop dat hij goed gesmaakt heeft.
En het type van de loc is Fantasie reeks 54

grt Piet.

Gerolf

Helaba, ik ben een keertje eerst
Gelukkige verjaardag, Philippe(_007)  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Inderdaad vandaag is Philippe jarig.



Van jarte gefeliciteerd en nog vele jaren gewenst.

grt Piet.

Steam.N

Proficiat, Philippe !
Geniet van de dag, de aandacht, de lekkere taart  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bossie op 03 januari 2014, 01:29:43 AM

Van jarte gefeliciteerd

grt Piet.

Sommigen blijven blijkbaar vieren zo te zien  ;) of zat er een lik crème fraiche in hun oog  ;D

maar Philippe ook jij kan er nog eens duchtig invliegen , proficiat met je verjaardag !

Groeten Peter ;)

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Stieven76


TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.